    Subject: Re: Kwarantanna
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 24 Mar 2020 12:16:52 +0100

    W dniu 24.03.2020 o 12:01, z pisze:
    > Zrobiłeś ten test specjalnie czy faktycznie rodzina i znajomi się na
    > ciebie wypięli.
    >
    > A jeśli jesteś samotny i chory to współczuję.
    >
    > Ale po Twoich postach nie sądzę że nie potrafiłbyś sobie chleba załatwić.

    A co za różnica? Wiesiaczek może być prowokatorem ale faktem jest, że
    mnóstwo starszych ludzi sobie w takiej sytuacji nie poradzi. Powiem
    więcej - większość dorosłych średnioogarniętych ludzi sobie nie poradzi
    w zderzeniu z procedurami państwowego betonu. Tam trzeba asertywności i
    ogarnięcia znacznie przekraczającego przeciętne, żeby coś wskórać.
    Przeciętnego obywatela przeciętna biurwa (nie mówiąc o funkcjonariuszu)
    przekona, żeby dupy nie zawracał, a to dlatego że ma w tym w
    przeciwieństwie do obywatela ogromne doświadczenie. Wielokrtonie się
    przekonałem, że jak nie jestś asertywny na granicy bezczelności to nic
    nie uzyskasz. I co teraz dziadek ma się przepychać z sanepisem, policją,
    mopsem gdzie każdy telefon to jakbyś na marsa edzwonił bo takie jest
    opóźnienie?

    Jak ktoś jest tak ogarnięty, to zrobi wszystko, żeby pod procedurę
    kwarantanny nie podpaść, bo nic mu ona nie daje oprócz kłopotów i ryzyka
    dopierdolenia kary 30k ku uciesze gawiedzi.

    --
    Shrek