  • 81. Data: 2014-11-25 23:35:51
    Temat: Re: Kupno zamochodu
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > To chyba przyjdzie Ci je dopisać :-)

    To nie jest smieszne.
    --
    Mnie śmieszy. Jak "Alternatywy 4". Zwykły cieć mówi ludziom jak inni mają
    funkcjonować by zaspokoić jego chore ambicje.

    Jestes zwyczajnie niegrzeczny.
    --
    Nie, Ty jesteś. I jeszcze głupi. Ale się pewnie nie przyznasz.

    Nie wiem czy to kwestia kiepskiego podejscia rodziców,
    --
    Myślę, że nikt Ci jeszcze nie zasadził kopa w 4 litery i dlatego tak sobie
    pozwalasz.

    czy moze po prostu
    egoizzmu,
    --
    Twojego ?

    ale chyba nie sadzisz, ze wymyslamy sobie e znaczki cytowania
    etc?
    --
    Nie jestem pewien o jakich "my" mówisz. Jest dla mnie oczywiste, że Ty
    snobujesz się na inne kodowania, inne standardy. A rzeczywistość jest taka

    To bardzo ułatwia czytanie i pisanie oczywiscie jezeli ktos korzysta z
    czytnika ktory umie korzystać z tych rzeczy.
    --
    No tak, ale ten akurat nie umie, czyli pozostaje dopisywać. Ale ja tego nie
    zamierzam robić.

    Poczytaj troche, bo wnioskuje ze jestes nowy na grupach
    --
    Od 20 lat naprawiam pralki ... czyli ... od 20 lat korzystam z niusów.
    Widziałem już chyba wszystkich snobów co to cośtam sobie uważają na temat

    - kolorowanie
    cytatów, automatyczne wycinanie sygnaturki itp.
    --
    http://niusy.pl/

    Tak tak, poczytaj sobie jak powinieneś oznaczyć swój niepoprawny adres email
    i skończ już pieprzyć bo nie jesteś dla mnie żadnym autorytetem.

  • 82. Data: 2014-11-26 00:44:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Od 20 lat naprawiam pralki ... czyli ... od 20 lat korzystam z niusów.

    Czyli nie ma nadziei - 20 lat nie dotarłes do netykiety. PLONK.
    I stosując przyjętą przez ciebie nomenklaturę - pozostało tylko zasadzić ci
    kopa w dupe.

  • 83. Data: 2014-11-26 05:58:19
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.11.2014 o 23:16, re pisze:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"
    >

    > [...]
    >
    > Może kiedyś wypuszczę a może nie, na razie *PLONK!*
    > --
    > Jeszcze raz: od 20 lat naprawiam pralki ...

    Może jesteś odporny, to podpowiem: Na
    plonka się nie odpowiada, a dobrym zwyczajem jest również dodać
    plonkującego do własnego filtra, co pozwala uniknąć zbędnych postów,
    które nic do dyskusji nie wnoszą.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 84. Data: 2014-11-26 11:04:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-11-13 o 18:42, RadoslawF pisze:
    > Ciężkie do udowodnienia. Będą świadkowie że panowie
    > zatrzymali się w drodze na prace hydrauliczne i te
    > rurki mieli całkiem przypadkiem. A po pierwszym ciosie
    > mają na karku cała garść paragrafów.
    Jasne. Tylko w tym fachu (handel samochodami "z historią") facet, nawet
    po zamontowaniu monitoringu, powinien zdawać sobie sprawę, że zęby nie
    odrastają, a połamane nogi potrafią się krzywo zrosnąć. Zapewne nie
    każdy jego klient jest perfekcyjnie zaznajomiony z paragrafami, dlatego
    raczej spodziewałbym się, że u takiego gościa z zaplecza wyjdzie np.
    grupka "pracowników" z częściami samochodów (w rodzaju półosi), a on sam
    wyciągnie giwerę, oczywiście poza planem rejestrowanym przez monitoring :->

    Maciek

  • 85. Data: 2014-11-26 13:04:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-25 22:57, Budzik pisze:
    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > To nie jest smieszne. Jestes zwyczajnie niegrzeczny.
    > Nie wiem czy to kwestia kiepskiego podejscia rodziców, czy moze po prostu
    > egoizzmu, ale chyba nie sadzisz, ze wymyslamy sobie e znaczki cytowania
    > etc?
    > To bardzo ułatwia czytanie i pisanie oczywiscie jezeli ktos korzysta z
    > czytnika ktory umie korzystać z tych rzeczy.
    > Poczytaj troche, bo wnioskuje ze jestes nowy na grupach - kolorowanie
    > cytatów, automatyczne wycinanie sygnaturki itp.

    Prościej delikwenta umieścić w KF i się nie przejmować...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 86. Data: 2014-11-26 13:51:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-11-25 23:35, *re* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Od 20 lat naprawiam pralki ... czyli ... od 20 lat korzystam z niusów

    Męczyć się nie mam zamiaru drobiopodobny leniu - PLONK

    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 87. Data: 2014-11-26 15:47:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-26 13:51, Mirek Ptak pisze:

    > drobiopodobny

    Napisał Ptak ;)

    (co to znaczy drobiopodobny?)

    --
    Liwiusz

  • 88. Data: 2014-11-26 16:21:29
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    W dniu 26.11.2014 o 15:47, Liwiusz pisze:
    > (co to znaczy drobiopodobny?)

    Pewnie chodzi o kogutka.

    --
    Jacek Skowroński

  • 89. Data: 2014-11-26 16:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Napisał Ptak ;)
    >
    > (co to znaczy drobiopodobny?)

    kogutkopodobny :)
    Ale kogutek chociaz ciekawie i kontrowersyjnie pisze.

  • 90. Data: 2014-11-26 16:59:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl ...

    > Prościej delikwenta umieścić w KF i się nie przejmować...

    Ale za co? Za niewiedze?
    W KF wylądował dopiero za brak wychowania.