  • 71. Data: 2014-11-25 21:31:34
    Temat: Re: Kupno zamochodu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello re,

    Tuesday, November 25, 2014, 8:30:37 PM, you wrote:

    > U mnie tez jest ok (x-news), natomiast brakuje znaków cytowania.
    > --
    > To chyba przyjdzie Ci je dopisać :-)

    Prędzej trafisz do KF i spotkasz się z totalnym lekceważeniem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 72. Data: 2014-11-25 21:48:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    ..

    Hello re,

    Tuesday, November 25, 2014, 8:30:02 PM, you wrote:

    > Pamiętam na ten temat dyskusje w czasach gdy grupy kwitły i wtedy
    > większość
    > była zgodna że dwóch kresek bez spacji też nie należy używać bo jak ktoś
    > ma
    > czytnik który mu pokazuje cały tekst to wzrokowo szuka tych dwóch spacji i
    > automatycznie sam wycina resztę z rozpędu. W końcu nie chodzi o to by być
    > złośliwym tylko czytelnym prawda?
    > --
    > Znajdź sobie jakiś inny wydumany problem :-)

    Niewydumanym problemem jest to, że nie oznaczasz cytatów poprawnie.
    --
    To program. Może go kiedyś zmienię a może nie.

  • 73. Data: 2014-11-25 21:49:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

> [...]
    > --
    > To chyba przyjdzie Ci je dopisać :-)

    Prędzej trafisz do KF i spotkasz się z totalnym lekceważeniem.
    Od 20 lat naprawiam pralki ...

  • 74. Data: 2014-11-25 21:57:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    re wrote:

    >Od 20 lat naprawiam pralki ...

    jak tak samo jak konfigurujesz usenet to współczuję Twoim klientom

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 75. Data: 2014-11-25 21:58:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    >Od 20 lat naprawiam pralki ...

    jak tak samo jak konfigurujesz usenet to współczuję Twoim klientom
    --
    A łyżka na to ?

  • 76. Data: 2014-11-25 22:34:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello re,

    Tuesday, November 25, 2014, 9:48:23 PM, you wrote:

    [...]

    > Niewydumanym problemem jest to, że nie oznaczasz cytatów poprawnie.
    > --
    > To program. Może go kiedyś zmienię a może nie.

    Może kiedyś wypuszczę a może nie, na razie *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 78. Data: 2014-11-25 22:57:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Znajdź sobie jakiś inny wydumany problem :-)

    Tak to jest jak ktos nie widzi nic poza czubkiem własnego nosa.

  • 77. Data: 2014-11-25 22:57:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > To chyba przyjdzie Ci je dopisać :-)

    To nie jest smieszne. Jestes zwyczajnie niegrzeczny.
    Nie wiem czy to kwestia kiepskiego podejscia rodziców, czy moze po prostu
    egoizzmu, ale chyba nie sadzisz, ze wymyslamy sobie e znaczki cytowania
    etc?
    To bardzo ułatwia czytanie i pisanie oczywiscie jezeli ktos korzysta z
    czytnika ktory umie korzystać z tych rzeczy.
    Poczytaj troche, bo wnioskuje ze jestes nowy na grupach - kolorowanie
    cytatów, automatyczne wycinanie sygnaturki itp.

  • 79. Data: 2014-11-25 23:16:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > --
    > To program. Może go kiedyś zmienię a może nie.

    Może kiedyś wypuszczę a może nie, na razie *PLONK!*
    Jeszcze raz: od 20 lat naprawiam pralki ...

  • 80. Data: 2014-11-25 23:18:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Znajdź sobie jakiś inny wydumany problem :-)

    Tak to jest jak ktos nie widzi nic poza czubkiem własnego nosa.
    --
    Poza czubkiem twojego nosa nie ma tutaj innego.