  • Data: 2007-11-07 15:05:52
    Temat: Kupno przez internet a zwrot
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kupiłem na Allegro rzecz od firmy (mam kartę gwarancyjną i fakturę), jednak
    kiedy już dotarła do mnie pocztą (klik na kup teraz 21.10, przelew 22,10,
    towar odebrałem 29.10) to okazała się niesprawna w 100% (dysk twardy), po
    konsultacji z serwisem odesłałem, oni uznali, że jednak uszkodzony).

    I tu moje pytania: czy mogę domagać się zwrotu pieniędzy? jeśli tak to czy
    tylko za towar, czy też moze towar+przesyłka do mnie+przesyłka ode mnie? Czy
    mam wybór między wymianą na nowy a zwrotem gotówki (początkowo chcieli mi
    "szybko" wymienić na nowy, ale ja nie cchę czekać znowu n dni).

    Proszę o w miarę klarowne odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    fatrix