  • Data: 2005-10-28 15:44:09
    Temat: Kupno mieszkania ze wspolnikiem
    Od: Artur<k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    chcialbym kupic mieszkanie poza granicami Polski na pol z moja kolezanka.
    Chcielibysmy spisac miedzy soba umowe co do kupna tego mieszkania, w ktorej
    zawrzemy dodatkowe warunki np. prawo rozporzadzania wlasnoscia, podzial
    zyskow podczas wynajmu, podzial majatku przy wycofaniu sie jednej ze strony z
    umowy i inne. Interesuje mnie forma prawna takiej umowy - czy zwykle
    oswiadczenie woli lub deklaracja nabycia wystarczy? Czy moze trzeba spisac jakas
    inna stosowna umowe? Jak mozna taka umowe uwiezytelnic - adwokat, notariusz
    etc.?

    Z gory dziekuje za podpowiedzi.
    Jesli mozliwe to prosze o wyslanie odpowiedzi takze na maila:
    k...@g...com

    -> http://usenet.pomocprawna.info