    From: Darek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kupno mieszkania a wymiana dowodu
    Date: Tue, 20 Feb 2007 11:45:42 +0100

    Witam,

    Mam przed soba kupno mieszkania i pewien problem. Mieszkanie będzie
    oddane do użytku w roku 2008 i wtedy też nastąpi podpisanie aktu
    notarialnego. W chwili obecnej mam podpisac umowę przedwstępna (jak sie
    uda to też w formie aktu) a na niej widnieje oprócz imienia i nazwiska
    oczywiście numer dowodu osobistego. Problem polega na tym że obowiązkowo
    będe musiał do końca tego roku wymienić dowód bo stare książeczki tracą
    ważność - i co z tym zrobić? Można wpisać numer starego dowodu a potem
    jakieś oświadczenie o zmianie dowodu? Nie przejmować sie tym zupełnie...
    A może spróbować wpisac w umowę paszport? Paszport mam nowy :)

    Pozdrawiam
    darek