  • Data: 2007-02-20 10:45:42
    Temat: Kupno mieszkania a wymiana dowodu
    Od: Darek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam przed soba kupno mieszkania i pewien problem. Mieszkanie będzie
    oddane do użytku w roku 2008 i wtedy też nastąpi podpisanie aktu
    notarialnego. W chwili obecnej mam podpisac umowę przedwstępna (jak sie
    uda to też w formie aktu) a na niej widnieje oprócz imienia i nazwiska
    oczywiście numer dowodu osobistego. Problem polega na tym że obowiązkowo
    będe musiał do końca tego roku wymienić dowód bo stare książeczki tracą
    ważność - i co z tym zrobić? Można wpisać numer starego dowodu a potem
    jakieś oświadczenie o zmianie dowodu? Nie przejmować sie tym zupełnie...
    A może spróbować wpisac w umowę paszport? Paszport mam nowy :)

    Pozdrawiam
    darek