  • 41. Data: 2005-07-15 15:20:31
    Temat: Re: Kupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic?
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    blas napisał(a):
    > Buc lubelskiego sadownictwa Otto Falkenstein ujawnil:

    Na wstępie. Mógłbyś zdecydowac się wreszcie na jakiś nick? Albo chociaz
    wyjaśnić, dlaczego za każdym razem uzywasz innego?

    > Nie musi byc. Wystarczy ze posidal wiedze o NIEBEZPIECZENSTWIE, lub
    > powinien byl ja posiadac w momencie sprzedazy. Sprawa zamknieta.

    Podstawa prawna?
    Z którego przepisu Kodeksu Cywilnego wynika że przesłanką
    odpowiedzialności jest "posiadanie wiedzy"?

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 42. Data: 2005-07-15 15:26:51
    Od: blas <m...@d...com>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Podstawa prawna?
    > Z którego przepisu Kodeksu Cywilnego wynika że przesłanką
    > odpowiedzialności jest "posiadanie wiedzy"?

    Pomysl, gwiazdo lubeskich sadow. Pomysl.

    Pytanie pomocnicze: czy sprzedajacy ktory wiedzial jak wybudowac dom
    powinien byl uzyc ulamek mozgu przy sprzedazy?

  • 43. Data: 2005-07-15 15:43:18
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    blas napisał(a):

    > Pomysl, gwiazdo lubeskich sadow. Pomysl.
    >
    > Pytanie pomocnicze: czy sprzedajacy ktory wiedzial jak wybudowac dom
    > powinien byl uzyc ulamek mozgu przy sprzedazy?

    Nie rozumiem pytania pomocniczego. I prosze o odpowiedź na moje.

    Sugestia pomocnicza: Jeżeli wypowiadamy się na temat prawa wypada robic
    to w oparciu o obowiazujace przepisy prawne.

    Sugestia pomocnicza #2:
    http://www.prawo.lex.pl/bap/student/Dz.U.1964.16.93.
    html
    art 82-88, 556-576

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 44. Data: 2005-07-15 15:51:18
    Od: blas <m...@d...com>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Nie rozumiem pytania pomocniczego.

    nie dziwo. PRLowski "prawnik" prezmalowany na nowe kolory.

    Czy na sprzedajacym wlascicielu ciazyla choc odrobina wiedzy nt
    niebezpieczenstwa jego wlasnego budynku?

    Swita?

  • 45. Data: 2005-07-15 16:02:25
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    blas napisał(a):
> [...]

    > Czy na sprzedajacym wlascicielu ciazyla choc odrobina wiedzy nt
    > niebezpieczenstwa jego wlasnego budynku?

    Przykro mi. Nadal ciemno to widzę. nie rozumiem co owa wiedza miałaby
    miec do odpowiedzialnosci wobec nabyuwcy.
    Być może jest to spowodowane tym, że uczyłem się polskiego, a nie
    amerykańskiego prawa cywilnego. Ale biorąc pod uwagę, ze produkuje się
    na polskiej grupie prawniczej to chyba dobrze?

    > I prosze o odpowiedź na moje.

    Nadal prosze o odpowiedź na pytanie

    html

    Wskaż mi przepis, na podstawie którego oparłbyś w tym przypadku
    roszczenie. Zabawmy się. Ja będę udawał, że jestem sędzią, w ty bedziesz
    udawał, że jesteś adwokatem. Ty napiszesz pozew, a ja napiszę wyrok.
    Może być?

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 46. Data: 2005-07-15 16:27:02
    Od: blas <m...@d...com>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Przykro mi. Nadal ciemno to widzę. nie rozumiem co owa wiedza miałaby
    > miec do odpowiedzialnosci wobec nabyuwcy.

    W takim razie poszukaj innego zawodu. W drogowce najlepiej.
    Pewnie tego ze farby na scianach polozone do lat siedemdziesiatych sa
    nafaszerowane olowiem, to tez nie jestes w stanie przewidziec? I wine
    bedziesz zwalal na kupujacego?

> [...]
    > roszczenie. Zabawmy się. Ja będę udawał, że jestem sędzią, w ty bedziesz
    > udawał, że jesteś adwokatem. Ty napiszesz pozew, a ja napiszę wyrok.

    Zadzwon do slynnej lubelskiej milicji. Tam porozmawiasz na swoim poziomie.

  • 47. Data: 2005-07-15 18:27:55
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    blas napisał(a):

> [...]
    > Pewnie tego ze farby na scianach polozone do lat siedemdziesiatych sa
    > nafaszerowane olowiem, to tez nie jestes w stanie przewidziec? I wine

    Nie męcz się dzieciaku, przyznaj się wreszcie, że zaczałes dyskusje na
    temat, o którym nie masz pojacia. Zapewniam cię, przyznanie się do błedu
    nie boli i nie jest karalne.

    A jezeli mimo wszystko uważasz, że masz rację to prosze o wyjaśnienie na
    jakiej podstawioe prawnej opierasz swoje twierdzenia, I o nie zmienianie
    tematu. Rozmawiamy o domku z azbestowym dachem i ewentualnej
    odpowiedzialności sprzedawcy wobec nabywcy. Ja twierdzę, że to nie jest
    wada budynku, a okoliczności sprawy nie uzasadniają przyjecia, ze miała
    w tym przypadku miejsce wada oświadczenia woli w rozumieniu kodeksu
    cywilnego. Oczekuję twojego stanowiska w tej kwestii. najlepiej z
    powołaniem sie na przepisy prawa, i w miare możliwosci bez bluzgów pod
    moim adresem. Dziekuję.

    html

    > Zadzwon do slynnej lubelskiej milicji. Tam porozmawiasz na swoim poziomie.

    Rozumiem, że w ten sposób dajesz do zrozumienia, że nie potrafisz
    udzielic odpowiedzi.

    I zapewniam sie, że z policjantami mozna rozmawiac na znacznie wyższym
    poziomie niz z tobą. Oni też dfosc słabo znają prawo, ale nie ubliżają
    rozmówcom i nie wywyzszaja się nad nich.

    I przy okazji... kiedys pytałem, ale nie dostałem odpowiedzi. Możesz
    powiedzieć jaką uczelnie prawniczą ukończyłeś? Albo gdzie uczyłes się
    prawa?

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 48. Data: 2005-07-16 10:50:32
    Od: "albert" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > A substitute has not been found yet because of asbestos' heat- and
    > acid-resistant properties, the economy and trade ministry's Tomita said.
    >
    > ``It's still impossible to estimate how much it will cost the
    > industry,'' Ikuo Hamabayashi, a spokesman at the Petroleum Association
    > of Japan in Tokyo told Bloomberg News earlier this week. ``We don't yet
    > know the suitability of graphite.''
    >
    > To contact the reporter for this story:
    > Hiroshi Suzuki in Tokyo at at h...@b...net
    >
    > Last Updated: July 15, 2005 05:32 EDT
    >
    > i po co nawstawiales tu zagranicznego g............?
    komu to potrzebne i czemu ma to sluzyc?

  • 49. Data: 2005-07-19 11:27:13
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    nie ma zadnych szans na wygranie w sadzie... jesli to jest dzialka to pow
    tych plyt nie bedzie wieksza niz kilkanascie m2.. Sprawdz dobrze czy
    potrzeba ustylizacji dotyczy azbestu czy plyt eternitowych tez.. jesli tak
    to jest to glupota amen.
    Utylizacje prawdopodobnie bedzie polegala na zakopaniu plyt ;)))
    Wiec lepiej zrobic to samemu po cichu na wlasnej dzialce, nie zajmie to duzo
    czasu, nikomu nie zaszkodzi i niekt nie bedzie widzial. Glupie prawo trzeba
    omijac a firme wezwac na pusty dach.

  • 50. Data: 2005-07-19 11:27:41
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    ta .. za duzo filmow ??