  • 1. Data: 2004-09-03 20:15:33
    Temat: Kupilem cos - czy moge to oddac(z sieci ale nie przez siec)
    Od: "ciach" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    Dzis dokonalem zakupu miecza treningowego Iaito na niemala kwote 2tys zl
    Informacje o sprzedajacym oraz jego dane znalazlem na stronie www.
    Dokonalem wplaty 50% zaliczki na konto sprzedawcy a nastepnie przy odbiorze
    towaru kolejnych 50%.
    Wieczorem po powrocie do domu okazalo sie ze w/w nabyta rzecz nie spelnia moich
    wymogow(mniejsza w szczegoly techniczne).Chodzi o to ze niektore rzeczy mozna
    sprawdzic dopiero na spokojnie(wywazenie, jakosc wykonania itp)
    Czy mam prawo zadac od sprzedawcy zwrotu pieniedzy za zakupiony towar?
    Towar jest w stanie nienaruszonym, zapakowany jak w momencie zakupu.

    pzdrw

  • 2. Data: 2004-09-03 20:29:46
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy mam prawo zadac od sprzedawcy zwrotu pieniedzy za zakupiony towar?
    > Towar jest w stanie nienaruszonym, zapakowany jak w momencie zakupu.

    Nie .... to tylko dobra wola sprzedawcy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-09-03 20:35:09
    Od: n...@p...onet.pl

    > Nie .... to tylko dobra wola sprzedawcy.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow

    Cholera
    Mam nadzieje ze wykaze sie ta dobra wola.... :|

    dzieki za odpowiedz

    pzdrw

  • 4. Data: 2004-09-03 20:46:08
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    ciach napisał(a):

> [...]
    > Czy mam prawo zadac od sprzedawcy zwrotu pieniedzy za zakupiony towar?
    > Towar jest w stanie nienaruszonym, zapakowany jak w momencie zakupu.

    A zamawiałeś przez Internet czy odbierałeś osobiście?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-09-03 20:51:03
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:
    > Nie .... to tylko dobra wola sprzedawcy.

    nie bardzo, wg prawa jest pare dni na zwrot towaru kupowanego wysylkowo,
    i nie jest to dobra wola, a obowiazek, zeby zwrocic pieniadze i przyjac
    towar..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2004-09-03 21:02:11
    Od: "ciach" <n...@p...onet.pl>

    > A zamawiałeś przez Internet czy odbierałeś osobiście?

    Zamawialem przez internet ale odbieralem osobiscie...

    pzdrw

  • 7. Data: 2004-09-03 21:11:28
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik ciach napisał:
    > Zamawialem przez internet ale odbieralem osobiscie...

    a to w takim razie nie przysluguje Ci juz to prawo o ktorym pisalem :)

  • 8. Data: 2004-09-04 00:01:09
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-09-03 22:29, Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > Nie .... to tylko dobra wola sprzedawcy.

    Krzysiek, nie jestes tu nowy, a takie bzdury piszesz ?! :)

    Pozdrowka

  • 9. Data: 2004-09-04 06:31:17
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > nie bardzo, wg prawa jest pare dni na zwrot towaru kupowanego wysylkowo,
    > i nie jest to dobra wola, a obowiazek, zeby zwrocic pieniadze i przyjac
    > towar..

    Ale on napisal: "Wieczorem po powrocie do domu okazalo sie ze w/w nabyta
    rzecz nie spelnia moich wymogow", wiec automatycznie przyjalem, ze
    kupil to w sklepie, ktorego dane znalazl przez www.

    --
    Krzysiek, Krakow