  • Data: 2005-06-28 21:32:34
    Temat: Kupic - Sprzedac
    Od: "Marcin -" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na predce powiadomie iz nie jestem specem od prawa (jakiegokolwiek) wiec
    prosze o wyrozumialosc.

    Zostalem zmuszony ( przez firme ubezpieczeniowa) do pewnych machinacji. Otoz
    aby zerwac niekorzystna dla mnie umowe ubezpieczeniowa auta (umowa trwa).
    Sprzedam bliskiej rodzinie owe auto (operacja bezgotowkowa:)). W nastepstwie
    czego owa bliska rodzina wycofa ubezpieczenie oczywiscie po okazaniu podbitej
    (czyli zgodnej z prawem) przez US umowy kupna sprzedazy. Ciagnac dalej...
    Powyzsza bliska rodzina po wycofaniu niekorzystnego (dla mnie) ubezpieczenia
    odsprzeda mi autko powiedzmy w przeciagu dwoch dni. Tak abym mogl spokojnie
    sobie ubezpieczyc autko w uczciwej firmie. Wczesniej zglaszam sie z umowa do
    US aby ten podbil mi moja umowe. Czy US moze cos miec do mnie ? Oczywiscie
    wszelkie oplaty manipulacyjne ponosze. Czy naruszam jakiekolwiek prawo
    czyniac te operacje?.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.