  • 241. Data: 2013-07-10 10:49:59
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.07.2013 10:40, hiki o! pisze:

    > Nie to samo.

    Nie masz pojęcia, o czym piszesz.

    > Poniewaz nie stoi za tym urzednik z ustawą. Lobbing jednak jest daleko w
    > tyle. Jedna ustawa moze zniszczyc korporacje. Zadna ustawa nie bedzie na
    > szkode urzednikow.

    Może próbuj czytać to, na co odpowiadasz?

    Skłonność do korupcji masz zarówno w urzędach jak i w korporacjach.

    Jaka różnica, czy łapówkę za przyjęcie do sprzedaży twojego towaru
    weźmie urzędnik czy ktoś w korporacji? Proces optymalizacji wyboru i tak
    zostanie zachwiany.

  • 242. Data: 2013-07-10 11:04:30
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-10 09:58, Andrzej Lawa pisze:
    > Szklaną kulę mam w naprawie.

    Mniej pisz a więcej czytaj ;-)

    > No to masz nieporadnych samorządowców.

    Albo niekompetentnych parlamentarzystów.
    Zaraz, zaraz. Tam chyba nawet większość ma koalicja a w koalicji jest...
    :-)

  • 243. Data: 2013-07-10 12:01:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.07.2013 11:04, z pisze:

    > Albo niekompetentnych parlamentarzystów.

    Ustawę mam tę samą, a śmieci mam odbierane taniej i bardzo sprawnie.

    Czyli kwestia władz lokalnych.

  • 244. Data: 2013-07-10 12:55:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie wiem, nigdy nie kupowałem ani nie pracowałem w Biedronce, ale wiem
    > jak to wygląda w dużych korporacjach, także z branży handlu (na
    > szczęście obecnie pracuję w niedużej firmie ;) )

    Dałem taki przykład, bo ogólnie znana firma.

    > Odwracając twoje pytanie: uważasz, że gmina Nadarzyn jest źle
    > zarządzana?

    U mnie nie ma na Nadarzyna, wiec nie miałem z ta gminą nic wspolnego.

    > I pytanie dodatkowe: jak wg ciebie właściciele dużej, międzynarodowej
    > korporacji mogą sprawować bezpośredni nadzór nad tą korporacją?
    > Zwłaszcza w świetle tego, że właściciele mają problemy z zarządzaniem
    > budynkiem mającym więcej jak jednego właściciela ;)

    Najpewniej przez cele i rozliczanie pracowników.
    Cos czego w admnistracji nie uświadczysz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 245. Data: 2013-07-10 12:55:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > U mnie podobnie. Za to wywożą tylko 2 razy. Nowa "lepsza" jakość.

    ? Czyli u Michała czestotliwośc wywozu nieznana, za to u "z" równiez
    nieznana ale wywozą 2 razy w tygodniu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 246. Data: 2013-07-10 14:54:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.07.2013 12:55, Budzik pisze:

    > Dałem taki przykład, bo ogólnie znana firma.

    Dla mnie - tylko ze słyszenia.

    > U mnie nie ma na Nadarzyna, wiec nie miałem z ta gminą nic wspolnego.

    U mnie nie ma Biedronki.

    > Najpewniej przez cele i rozliczanie pracowników.
    > Cos czego w admnistracji nie uświadczysz.

    Najwyraźniej nie masz pojęcia o tym, jak "od środka" działa korporacja
    czy urząd ;)

  • 247. Data: 2013-07-10 15:08:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-10 12:55, Budzik pisze:
    > ? Czyli u Michała czestotliwośc wywozu nieznana, za to u "z" równiez
    > nieznana ale wywozą 2 razy w tygodniu?

    To może ostatni raz łopatologicznie.
    Segregacja taka sama.
    Cena 2x droższa.
    Częstotliwość wywozu z 3-4 zmniejszona do 2 razy w tygodniu.
    Jak mawia mój 7 letni syn "No to pięknie" :-)

  • 248. Data: 2013-07-10 16:12:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 lipca 2013 15:08:51 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > To może ostatni raz łopatologicznie.
    > Segregacja taka sama.
    > Cena 2x droższa.
    > Częstotliwość wywozu z 3-4 zmniejszona do 2 razy w tygodniu.
    W moje gminie- segraguje tak jak dotąd- cena za wywóz niższa i wygodniej bo
    posegregowane plastyki, szkło i organiczne zabieraja spod domu a do tej pory
    wynosiłem/wywoziłem do tzw dzwonów.
    Dwie sąsiednie gminy(mam am nieruchomości)- równiez tanie i wygodniej.
    Moje mieszkanie w bloku(mam tam lokatorów)ceny praktycznie bez zmian
    > Jak mawia mój 7 letni syn "No to pięknie" :-)
    Moja 10letnia córka powiedziała by podobnie;)
    A narzekających oczywiście i w mojej okolicy nie brakuje- dziwnym trafem z moich
    obserwacji wynika że są to przeważnie osoby które do tej pory za wywóz smieci nie
    płaciły i jak teraz musza zapłacic 25zł miesięcznie/rodzina to jest tragedia

  • 249. Data: 2013-07-10 16:36:36
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 10.07.2013 10:41, Andrzej Lawa wrote:
    > Deficyt, superata - nie
    > ma to bezpośrednio znaczenia dla urzędników.

    No wlasnie!

    A powinno!

    zen.aspx

  • 250. Data: 2013-07-10 16:37:53
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 10.07.2013 10:46, Andrzej Lawa wrote:

    > Podaj mi swój adres i prześlij mi 100zł + podatek to sporządzę ci
    > zestawienie aktualnych cen ze skupów w twojej najbliższej okolicy.

    No prosze, i tak wyglada tania siła robocza :)

    zen.aspx