  • 251. Data: 2013-07-10 16:40:32
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-10 16:12, Kris pisze:

    > A narzekających oczywiście i w mojej okolicy nie brakuje- dziwnym trafem z moich
    obserwacji wynika że są to przeważnie osoby które do tej pory za wywóz smieci nie
    płaciły i jak teraz musza zapłacic 25zł miesięcznie/rodzina to jest tragedia

    Włącz tv czy radio. Właśnie się zaczyna. W kroku następnym spodziewam
    się durnego tłumaczenia pomysłodawców a później jak zwykle trzeba będzie
    kozła ofiarnego odstrzelić. premier zrobi porządek i znowu odtrąbi
    kolejny sukces :-)

  • 252. Data: 2013-07-10 19:00:48
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Najwyraźniej nie masz pojęcia o tym, jak "od środka" działa korporacja
    > czy urząd ;)

    Dokładnie. Co prawda pracowałem i tu i tu, ale co ja...

    Ale powiem ci tak:
    W urzędzie nigdy nikogo nie zwolniono, wszelkie błędy pracowników był
    tłumaczone od "przemeczona, bo dziecko chore" po "co tego ze nic nie robi,
    przeciez ma 5 lat do emerytury".
    W korporacji towrzenie zespolu polegało na tym, ze przyjmowało sie 20 osób
    a po kilku miesiacach 5 zwalniano i zostawiano najlepsze.
    Jak ktos nie rokowal, niestety dziekowalismy sobie.
    Który system jest wydajniejszy z punktu widzenia osiaganych wyników?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 253. Data: 2013-07-10 19:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To może ostatni raz łopatologicznie.

    Nie musisz sie silic na łopatologię.
    Zwróc tylko uwage na:
    - emotikony
    - cytowanie i to na co odpowiadasz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 254. Data: 2013-07-10 19:05:43
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 10.07.2013 19:00, Budzik wrote:
> [...]
    > Jak ktos nie rokowal, niestety dziekowalismy sobie.
    > Który system jest wydajniejszy z punktu widzenia osiaganych wyników?

    AL ci napisze, ze sie nie znasz i lepiej kal urzednicy beda kupowac
    ludziom ziemniaki.

    A'propos - jesliby sie tak stalo, to pojawilyby sie kartki na ziemniaki.
    Bo przy niskiej cenie, bez marzy, sklepy i sklepiki zaczelyby sie tam
    zaopatrywac.

    zen.aspx

  • 255. Data: 2013-07-10 21:02:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.07.2013 19:05, hiki o! pisze:

    > AL ci napisze, ze sie nie znasz i lepiej kal urzednicy beda kupowac
    > ludziom ziemniaki.

    Bądź łaskaw nie wypowiadać się w moim imieniu, zwłaszcza że pisać nie
    umiesz.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 256. Data: 2013-07-10 21:04:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.07.2013 16:37, hiki o! pisze:

    > No prosze, i tak wyglada tania siła robocza :)

    Jesteś patologicznym obibokiem - nawet dosłownie kiwnąć palcem ci się
    nie chce. Więc płać.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 257. Data: 2013-07-10 21:04:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.07.2013 16:36, hiki o! pisze:

    > No wlasnie!
    >
    > A powinno!

    Żeby twoja "błyskotliwa" teoria działała? Owszem.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 258. Data: 2013-07-10 21:10:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.07.2013 19:00, Budzik pisze:

    > W urzędzie nigdy nikogo nie zwolniono, wszelkie błędy pracowników był
    > tłumaczone od "przemeczona, bo dziecko chore" po "co tego ze nic nie robi,
    > przeciez ma 5 lat do emerytury".

    Ale to tylko w przypadku, kiedy zrobił się komfortowy układzik, gdzie
    każdy krył każdego. To samo dzieje się w korporacjach.

    I odwrotnie - wygryzanie przy redukcjach czy też "bo tak". Tak samo w
    urzędach i korporacjach.

    > W korporacji towrzenie zespolu polegało na tym, ze przyjmowało sie 20 osób
    > a po kilku miesiacach 5 zwalniano i zostawiano najlepsze.

    Zdefiniuj "najlepsze".

    > Jak ktos nie rokowal, niestety dziekowalismy sobie.
    > Który system jest wydajniejszy z punktu widzenia osiaganych wyników?

    Ten wyidealizowany twój ;) Niestety w na prawdę dużych korporacjach to
    działa bardziej jak w Dilbercie.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 259. Data: 2013-07-11 02:04:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:
    > wczesniej sie placilo 50% mniej za nieposegregowane i zaklady
    > utylizacji sobie jakos rodzily, w tv nawet mowia ze jesli odpady nie
    > sa mokre to z nie maja problemu z ich posortowaniem

    a ja teraz płacę mniej za sortowane niż poprzednio...

    i nie wyjdę na ulicę tylko sie bardzo cieszę...

    a i jeszce śmieci co 2 tygodnie odbirają a nie co miesiąc jak poprzednio
    i odbierają każdą ilość, poprzednio musiałem płącić za każdy pojemnik i
    worek.

    > teraz kowalski musi doplacic 50% posegregowac, i dac surowiec wtorny
    > gratis do obrobki
    > dlaczego w tym kraju ludzie nie wyjda na ulice?

    bo tak jest w niektóych gminach... a ludzie powinni nie iść nma ulice tylko
    atakować swoich radnych, bo to oni siuę tym tematem zajmują.

    SAMORZĄDY!!!! s

  • 260. Data: 2013-07-11 02:07:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waz wrote:

    > mylisz się, powoli to do ludzi dociera i wyjdą, przynajmniej ja
    > zamierzam, przedtem sam od siebie segregowałem odpady a teraz mam
    > płacić więcej i robić to samo? nigdy
    >
    > 2miliony bezrobotnych niech sobie segreguje śmieci
    >
    > i dlaczego w domu jednorodzinnym płaci się 9zł a ja w bloku mam 20zł

    i czemu nas pytasz... zapytasj twojego radnego, to TWOJA gmina, trzeba było
    sie interesować wcześniej jak przygotowywali sie do nowych zasad.