  • Data: 2011-09-04 19:23:34
    Temat: Kto winny w razie kolizji
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jest sobie wyjazd z drogi wewnętrznej - przez chodnik - widoczność
    kiepska, bo po obu stronach budynki, a wzmiankowany chodnik wzdłuż
    budynków. No i tym chodnikiem co i raz pomykają rowerzyści. Normalnie
    nie ma problemu - wytaczam się z prędkością pieszego, bo sam rowerem
    jeżdzę, więc wiem jak jest. Ale właśnie przed chwilą idąc do samochodu
    widziałem batmana (takie bez oświetlenia jakby ktoś nie wiedział, co się
    echolokacją zamiast wzrokiem posługuje;) co poginał ok 30km/h.

    Czyja wina by była w razie skuchy? Z jednej strony rowerantowi po
    chodniku nie wolno, z drugiej włączam się do ruchu więc mam przepuścić
    wszystkich, bez względu na to czy łamią przepisy czy nie. Czy mam rację,
    że w razie kolizji wina byłaby jednak moja? Mam za każdym razem wysyłać
    umyślnego i 250 kierowców tam parkujących również?

    Shrek.