  • 171. Data: 2010-12-09 23:46:49
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-10 00:36, Krzysztof pisze:
    > Dlaczego? Czym tłumaczą swoją niemoc?

    Niczym. Prokuratura umarza nie dopatrując się przestępstwa, a UOKiK i
    UKE po prostu milczą.

    > Dziwne to wszystko, co piszesz, w kontekście tego, w jaki sposób mi
    > zdarza się walczyć z dłużnikami i do jakiego stopnia wiarygodne i
    > niepodważalne dowody muszę przedstawiać, by udowodnić istnienie długu,
    > bo inaczej nikt tego nawet nie ruszy.

    Tak właśnie jakoś jest u nas, że jak chcą Cię wydymać to sądy przyklepią
    ochoczo, a jak Ty dochodzisz swojego to...
    też Cię wydymają :(

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 172. Data: 2010-12-10 00:13:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09.12.2010 14:18), "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Jeśli ty nie ogarniasz umów, które zawierasz , wybacz, dzieli nas
    > przepaść. Ja ogarniam.

    Albo zawierasz mało umów, albo masz wyjątkowo szeroki segregator.

    Ja zbieram wszystkie umowy które zawieram pisemnie (no prawie, biletów
    kolejowych np. nie kolekcjonuję :D) i oprócz kredytowych (których jest
    niewiele), są umowy o przechowanie opon, umowy o dostarczenie lodówki,
    pralki, prowadzenia rachunku bankowego itd, itp.

    Jeden/dwa segregatory za rok, 5 lat - cała półka. I ile mam je trzymać
    żeby nie bać się że mnie np. firma współpracująca z Ikeą nie pozwała za
    X lat że nie zapłaciłem za dostawę mebli?

    p. m.

  • 173. Data: 2010-12-10 01:40:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 16:27, Arek pisze:

    > Ale o jakim przywróceniu terminu mówisz skoro pisma z sądu
    > przyszły na prawidłowy adres a gostek się nie wymeldował?

    A co ma meldunek do skutecznego powiadomienia ?

    BUZDYGAN - Wy w peerelu kurwa kwitniecie ...

    6008

  • 174. Data: 2010-12-10 01:40:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 16:28, Arek pisze:

    > Mylisz się okrutnie i wprowadzasz innych w błąd.
    > W Polsce wystarczy uprawdopodobnić i masz nakaz zapłaty ja ta lala.

    Zgadza się. Wystarczy uiprawdopodobnić. Po sprzeciwie/zarzutach
    - trzeba udowodnić.

    Jeśli ktoś jest debil nie podnosi żadnych zarzutów.

    6008

  • 175. Data: 2010-12-10 01:42:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 16:26, Arek pisze:

    > Tak? To wskaż mi nazwę firmy, która SKUPUJE długi PŁACĄC za nie
    > z góry.

    Best, Kruk, Ultimo, Intrum, CPP, ... Ty to naprawdę jesteś
    nienormalny.

    Dajmy na to taki bank PKO BP/ING/GETIN. Ogłasza przetarg ...
    stają firmy do przetargu ... i trwa licytacja, jak na allegro,
    kto da więcej. Ten kto da więcej bierze długi - PO ZAPŁACIE.

    6008

  • 176. Data: 2010-12-10 01:44:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 20:13, Arek pisze:

    > 1. Nie kupują długów osób fizycznych tylko z obrotu gospodarczego.
    > 2. Napisałem do nich, że chcę im sprzedać długi Polkomtela wobec
    > mnie.
    > Chyba wypłacalna firma? Zobaczymy czy naprawdę skupują :)

    Areczku - wybacz, ale poważne firmy windykacyjne, o których
    piszemy (wątek zaczął się od kruka) nie skupują frajerskich
    długów od frajerów. Skup się - jeśli masz pakiet do sprzedaży
    (powiedzmy min. 50 000 dłużników na minimum kilkanaście milionów
    PLN, możnaby się zastanowić).

    Nie dziw się, że przeciętna "duża" firma windykacyjna potraktuje
    Cię w tym zakresie, tak jak wiki potraktowało Cię w zakresie
    pewnej definicji.

    6008

  • 177. Data: 2010-12-10 01:45:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 21:09, Arek pisze:

    > To dług wielomilionowy, więc bez obaw w tym zakresie :)

    To nie jest "portfel długów" ... to jest gówno na dzień dobry
    . Skup się.
    6008

  • 178. Data: 2010-12-10 01:49:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 18:39, Andrzej Lawa pisze:

    > I jak przez 10 lat, wiedząc że termin minie, nie ruszył się do sądu, to
    > oznacza że mu nie zależało albo i tak nie mógłby w sądzie udowodnić
    > zasadności roszczenia.

    Odpuść Andrzej.

    Załóżmy, że zakładasz DG ... handlujesz na allegro, jesteś
    odbiorcą dostawcą ... interes fajnie idzie ...

    Nagle się okazuje, że ludzie słabo płacą.

    Sprawdź sobie ile kosztuje dobra aplikacja do monitoringu
    wierzytelności, windyuacji etc.

    Z Twych słów wynika, że zanim zaczniesz w PL jakiekolwiek
    zarabianie pieniędzy musisz uzbierać na powitanie hajs na
    program do nadzoru należności. To jest chore.

    Przeciętna firma w biznesplanie myśli o "świadczeniu usług" a
    nie rozkminia jakie rozwiązania windykacyjne stosować.

    "Windykatorzy" są o tyle "dziwnymi" firmami, że rozpoczynając
    biznes, właśnie zastanawiają się nad tym jak windykować.

    Odpowiedz mi: Zakładasz warzywniak na osiedlu ... robisz
    biznesplan ... oceniasz, że na czysto wyciągniesz około 4500 PLN
    ... czy w tym biznesplanie umieściłbyś ruskich/drechów do
    odzyskiwania należności od tych co lekko mało płynni są ???

    6008

  • 179. Data: 2010-12-10 01:51:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 16:18, Arek pisze:

    > Jasne. I weksli in blanco też nigdy żadnych nie podpisałeś?

    Oj kurwa .... Buzdygan będzie w szoku - NIE PODPISAŁEM.
    Podpisałem wypełnione z wyraźnym napisem "NIE NA ZLECENIE". To,
    że dajesz się dymać nie oznacza, że każdy jest kurwą. Kumasz ?

    > Oj... podpisałeś!? No to nie ogarniasz.

    A jakie liczby w sobotę będą w dużym ?

    6008

  • 180. Data: 2010-12-10 02:12:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 17:24, Robert Tomasik pisze:

    > No widzisz? I o zablokowanie takich praktyk mi chodzi. Bo z
    > jednej strony są krzywdzące dla tych rzekomych dłużników, a z
    > drugiej strony podważają wiarygodność bazy danych.

    Ale ale ... jebaliśmy "windykatorów" czyli wierzycieli wtórnych.
    Jeśli chodzi o mnie - jak mnie "sprzedadzą" - ja tylko na tym
    zarobię. W ogóle nie przeszkadza mi to. Jest tylko jedna kwestia
    - ja się interesuję swoimi sprawami :)

    > wdaje w ogóle w spór co do istnienia wierzytelności, bo to sensu
    > nie ma - prawnego.

    Wyrok o którym mówię, to efekt 19 rozpraw ;) I tu osovbiście
    dostałem piany na pysku ... dłużnik podnosił wszelkie możliwe
    zarzuty ... a sąd uwalał je sam hobbystycznie, po czym uchylił
    NZ z tyt. pewnego brakuy formalnego ... no ale żyjemy w PL.

    Odskoczę od dyskusji - marzy mi się "precedens" .... Dziś SN w
    identycznych sprawach mówi LEWO, albo PRAWO. Mamy klauzule
    zakazane - Ale dotyczą one konkretu, mimo, że inny podmiot ową
    klauzulę skopiował do swojej umowy. Odpuśćmy ... Wierzyciele
    dymają dłużników, dłużnicy dymają wierzycieli. Ja pracuję w
    tematyce "długów" od 12 lat, i mam swój pogląd ... dłużnik
    będzie miał swój pogląd ;) ... a tylko krowa zdania nie zmieni ;P

    > BIG ma w g... tak naparwdę, czy dłużnik
    > zaprzeczył, czy nie i i tak wpisze dłużnika na podstawie faktury.

    No ... i z tego "wtórni" korzystają. Zapewniam Cię również, że
    przedstawiając (nie, nie dowody) uprawdopodobnienie swej wersji
    przed wtórnym - pozbędziesz się problemu na amen. Pierwotny chce
    zarobić na sprzedaży pakietu, więc do granic możliwości
    uprawdopodobnia istnienie pakietu. Wtórny zaś, dla własnego
    bezpieczeństwa jest skłonny sprawy "wątpliwe" rozpatrywać na
    rzecz dłużników ...

    Użyłem jednak słowa *rozpatrywać*. By coś rozpatrzeć - musi się
    zjawić sygnał od dłużnika, a nie materiał w TVN UWAGA, czy na p.s.p.

    6008