    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Date: Fri, 10 Dec 2010 02:49:45 +0100

    W dniu 2010-12-09 18:39, Andrzej Lawa pisze:

    > I jak przez 10 lat, wiedząc że termin minie, nie ruszył się do sądu, to
    > oznacza że mu nie zależało albo i tak nie mógłby w sądzie udowodnić
    > zasadności roszczenia.

    Odpuść Andrzej.

    Załóżmy, że zakładasz DG ... handlujesz na allegro, jesteś
    odbiorcą dostawcą ... interes fajnie idzie ...

    Nagle się okazuje, że ludzie słabo płacą.

    Sprawdź sobie ile kosztuje dobra aplikacja do monitoringu
    wierzytelności, windyuacji etc.

    Z Twych słów wynika, że zanim zaczniesz w PL jakiekolwiek
    zarabianie pieniędzy musisz uzbierać na powitanie hajs na
    program do nadzoru należności. To jest chore.

    Przeciętna firma w biznesplanie myśli o "świadczeniu usług" a
    nie rozkminia jakie rozwiązania windykacyjne stosować.

    "Windykatorzy" są o tyle "dziwnymi" firmami, że rozpoczynając
    biznes, właśnie zastanawiają się nad tym jak windykować.

    Odpowiedz mi: Zakładasz warzywniak na osiedlu ... robisz
    biznesplan ... oceniasz, że na czysto wyciągniesz około 4500 PLN
    ... czy w tym biznesplanie umieściłbyś ruskich/drechów do
    odzyskiwania należności od tych co lekko mało płynni są ???

    6008