  • 131. Data: 2010-12-09 13:28:40
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 08:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Bez sensu.
    > "To było tak dawno, że nie mam żadnych dowodów zapłaty, ale jestem
    > przekonany, że było to zapłacone. Z ostrożności procesowej chciałbym
    > podnieść jednak zarzut przedawnienia roszczenia."

    Regularnie w takich sytuacjach wierzyciele mają pisma od
    dłużnika, w których opisuje on, że nie może zapłacić z powodu
    takiego a takiego, gdzie proszę o nie wstępowanie na
    sądówkę/egzekucję etc ...

    > Po to jest to całe przedawnienie, żeby nie trzeba było pamiętać i
    > trzymać dokumentów.

    He he ... Nie, nie po to.

    6008

  • 132. Data: 2010-12-09 13:34:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > He he ... Nie, nie po to.

    A po co, wg Ciebie?

    --
    Liwiusz

  • 133. Data: 2010-12-09 13:36:10
    Od: PaPi <...@...3>

    > Zrozum MOGĘ się podszyć pod TWÓJ numer i zadzwonić do twojej MAMY, która
    > hipotetycznie ma jakiś przedawniony dług. Ma sobie twój numer
    > odfiltrować ?!

    W jaki sposob podszyjesz sie pod inny numer ?

  • 134. Data: 2010-12-09 13:57:37
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Zażalenie na postanowienie o nadaniu klauzuli wykonalności również?

    powód gdy tylko powziął informację, że podał adres pozwanego, który jest
    mocno nieaktualny (od jakiś 4 lat) zawiesił egzekucję ze względu na
    możliwość utraty tego tytułu. Nie zmienia to faktu, że pierwszą transzą
    zajął połowę "długu"

    Czekam na rozstrzygnięcie wznowienia. Będzie lada dzień.

    Icek

  • 135. Data: 2010-12-09 14:08:27
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > W jaki sposob podszyjesz sie pod inny numer ?

    technicznie jest to mozliwe jednak na masową skalę na połączenia
    rozpoczynane w kraju mało możliwe

    Icek

  • 136. Data: 2010-12-09 14:31:17
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    W dniu 2010-12-09 12:29, Mordzia pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > Ale masz jakieś wsparcie? :>

    Cóż, to ja wesprę przypadkiem "z doświadczenia" - swojego czasu jakaś
    dziwna firma wysyłała pocztą zwykłą jakieś kalendarze czy coś w ten
    deseń. Do niepełnosprawnych inwalidów. Brali nie wiadomo skąd adresy i
    wysyłali. Z fakturą w środku. Poszło do śmieci po oględzinach.

    Jakież było zdziwienie, jak po 2 latach albo lepiej przychodzi list od
    windykatora, że tej firmie wisi się 70 zł :) Po odpowiedzi, że niech
    najpierw przyślą informację kto czego i za co żąda, windykator przez
    telefon odpowiedział, że nie mają takiej informacji i nie udaje im się
    skontaktować z firmą od tych kalendarzy, ale jednak trzeba zapłacić.
    Zapewne firma bazowa nieistniejącą od dawna. Co wcale nie szkodzi tej
    windykacji przypominać się co jakiś czas, ale co ciekawe, z coraz
    mniejszą kwotą zobowiązania (70zł, potem ok.44 zł, potem coś ok. 30 zł i
    na tym stanęło). Promocja taka.

    Można? Można. Chore.

    Pozdr,
    Tomek

  • 137. Data: 2010-12-09 15:18:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Jeśli ty nie ogarniasz umów, które zawierasz , wybacz, dzieli nas
    > przepaść. Ja ogarniam.

    Jasne. I weksli in blanco też nigdy żadnych nie podpisałeś?

    Oj... podpisałeś!? No to nie ogarniasz.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 138. Data: 2010-12-09 15:19:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-09 12:29, Mordzia pisze:
    > Ale masz jakieś wsparcie? :>

    A chcesz się przekonać?
    Wyślij mi na email swoje dane.
    Załatwię na Ciebie nakaz zapłaty.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 139. Data: 2010-12-09 15:26:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Ehhh ... a ty mi zarzucałeś bredzenie.
    > Jesteś paranoikiem czy jak ?

    Tak? To wskaż mi nazwę firmy, która SKUPUJE długi PŁACĄC za nie z góry.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 140. Data: 2010-12-09 15:27:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    > A o przywróceniu terminu słyszał ?

    Ale o jakim przywróceniu terminu mówisz skoro pisma z sądu
    przyszły na prawidłowy adres a gostek się nie wymeldował?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com