  • 11. Data: 2024-01-03 15:14:23
    Temat: Re: Królowie Lewego Pasa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jan 2024 14:19:21 +0100, Kviat wrote:

    > Co wyprzedzał? Powietrze?
    >
    > Znowu masz problem z czytaniem ze zrozumieniem?
    > Choć raz pomyśl logicznie.
    > Skup się: skoro kia jechała lewym, a nie powinna, to z tego wynika, że
    > prawy był wolny.

    prawy i środkowy wolne.

    > Więc co bmw wyprzedzał, skoro prawy był wolny?

    Kie zamierzał wyprzedzic.
    A zjeżdzac wczesniej na środkowy mu sie nie opłacało, na tych kilka
    sekund :-)

    J.

  • 12. Data: 2024-01-03 16:01:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.01.2024 o 15:14, J.F pisze:

    > prawy i środkowy wolne.

    Więc nie powinien był jechać lewym.
    Czego jeszcze nie rozumiesz?

    > Kie zamierzał wyprzedzic.

    Jeszcze bardziej lewym? Czyli lewym poboczem zapierdalając 300 km/h?
    Odważnie...
    I po chuj, skoro prawy był wolny?

    > A zjeżdzac wczesniej na środkowy mu sie nie opłacało, na tych kilka
    > sekund :-)

    Więc bardziej mu się opłacało zapierdalać 300 km/h i trafić w
    poprzedzający samochód.
    Faktycznie, czysty zysk.

    Skąd wy się bierzecie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 13. Data: 2024-01-03 16:35:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jan 2024 16:01:17 +0100, Kviat wrote:

    > Więc nie powinien był jechać lewym.
    > Czego jeszcze nie rozumiesz?

    > Jeszcze bardziej lewym? Czyli lewym poboczem zapierdalając 300 km/h?
    > Odważnie...
    > I po chuj, skoro prawy był wolny?

    Szybko jechal, to lewym. Prawidlowo - tu jest europa a nie USA.

    > Więc bardziej mu się opłacało zapierdalać 300 km/h i trafić w
    > poprzedzający samochód.
    > Faktycznie, czysty zysk.
    >
    > Skąd wy się bierzecie?

    Nie tak miało wyjść :-)

    Ale przy tej róznicy predkosci ... znikomy sens ma zygzakowanie.

    A jakby jechal prawym, a kia sie obudziła, i zjechała na prawo?
    Noc była - przypominam ze słabo widac kto jakim pasem jedzie, a
    lusterko w dodatku "odwraca".

    Skad wy sie kapelusznicy bierzecie - się wolno jedzie, to prawym
    pasem, i nie przeszkadzać na lewym :-)

    J.

  • 14. Data: 2024-01-03 17:48:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.01.2024 o 16:35, J.F pisze:

    > Szybko jechal, to lewym. Prawidlowo - tu jest europa a nie USA.

    Dziecko drogie, po chuj takie bzdury piszesz?

    Shrek pewnie by napisał, że ty już tak masz, że celowo się droczysz i
    jaja sobie robisz.
    Ale ja mu nie wierzę...

    I kiedyś przeczyta to jakiś inny konfederasta, a potem kogoś na drodze
    zabije i będzie się tłumaczył, że przecież w internecie JF tak napisał.

    > A jakby jechal prawym, a kia sie obudziła, i zjechała na prawo?

    Zrób prawo jazdy, to się dowiesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 15. Data: 2024-01-04 01:30:04
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.01.2024 o 21:23, Kviat pisze:
    > W dniu 02.01.2024 o 16:44, J.F pisze:
    > Czyli niepotrzebnie z litości nie wspomniałem.

    > Jakby bmw bez potrzeby nie jechało lewym, tylko prawym (skoro był wolny,
    > to chyba powinien, nie?) i bez potrzeby nie zapierdalało 300 km/h, to by
    > problemu nie było.

    Mogli w domu zostać. Pisali by na niusy co tam sobie uważają i potrzebują.

    > Skąd wy się bierzecie?

    No właśnie nie wiem.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Wzajemnie :-

  • 16. Data: 2024-01-04 15:43:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jan 2024 17:48:33 +0100, Kviat wrote:

> [...]
    >
    > I kiedyś przeczyta to jakiś inny konfederasta, a potem kogoś na drodze
    > zabije i będzie się tłumaczył, że przecież w internecie JF tak napisał.

    Ale o co chodzi? W Europie (kontynentalnej) obowiązuje ruch
    prawostronny.
    Jedziesz możliwie blisko prawej krawedzi, wyprzedzasz to zjedzasz na
    lewo, po czym wracasz na prawy.

    I tak jest zdrowo i poprawnie, i wypadków jest mniej, jak wszystkie
    kapelusze sie stosują :-)

    > Zrób prawo jazdy, to się dowiesz.

    Skoro niektórzy sie nie patrzą przed zjechaniem na lewy pas, to
    myslisz, ze kontrolują prawy lepiej?

    Dlatego uwazam, ze powinno być dozwolone przypomnienie kapeluszowi
    długimi swiatłami, że mu sie pasy pomyliły.

    P.S. https://www.youtube.com/shorts/_y1GcBeX-qk

    Takich opelków powinni zabronic :-)

    J.

  • 17. Data: 2024-01-04 16:00:02
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Najpierw zapytaj P0, ile oni zamierzają zapierdalać.
    Na początek zajęli się plebsem, żeby do śródmieścia miast nie mógł wjeżdżać, bo na
    SUV-y coraz mniej miejsca.
    Więc generalnie powinni zakazać jazdy biedocie, powiedzmy rejestracja nie starszego
    niz 12 lat.

    -----
    > Czas skończyć z podejściem >>co tam że ja gwałcę przepisy, inni musza przestrzegać
    a ja nie.<<

  • 18. Data: 2024-01-04 16:33:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.01.2024 o 15:43, J.F pisze:
    > On Wed, 3 Jan 2024 17:48:33 +0100, Kviat wrote:
    >
    > Dlatego uwazam, ze powinno być dozwolone przypomnienie kapeluszowi
    > długimi swiatłami, że mu sie pasy pomyliły.
    >

    > P.S. https://www.youtube.com/shorts/_y1GcBeX-qk

    :-)

    > Takich opelków powinni zabronic :-)

    "I jestem w połowie tego TIRa i nagle na dupie usiadło mi BMW .. i
    nakur... długimi ... no przecież zaraz zjadę ... jestem w 2/3 ... a on
    nakur.. długimi ... jak mi ręke wyj... ten fuck wyglądał jak chorągiewka
    na wietrze... na ..j mi to było ?! nigdy więcej lewego pasa!" :-)

    Mogła jeszcze mieć ogranicznik :-)

  • 19. Data: 2024-01-04 18:59:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ale o co chodzi? W Europie (kontynentalnej) obowiązuje ruch
    > prawostronny.

    I dlatego właśnie nie wierzę Shrekowi, że ty to robisz celowo.

    Czego nie rozumiesz?
    Gdzie masz napisane, że jak szybko, to lewym?

    > Jedziesz możliwie blisko prawej krawedzi, wyprzedzasz to zjedzasz na
    > lewo,

    Jesteś upośledzony?
    Jak masz prawy wolny, to niczego nie wyprzedzasz.
    Masz jechać prawym. Bez względu na to jak szybko jedziesz.

    No to jeszcze raz, bo widać, że wolno myślisz i nie rozumiesz tekstu
    pisanego:
    Skoro kia jechała nieprawidłowo lewym, to z tego wynika, że skoro
    nieprawidłowo, to znaczy, że miała prawy wolny.
    Skoro prawy był wolny, to bmw powinno jechać prawym.

  • 20. Data: 2024-01-05 19:02:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Jan 2024 18:59:33 +0100, Kviat wrote:

    > I dlatego właśnie nie wierzę Shrekowi, że ty to robisz celowo.
    >
    > Czego nie rozumiesz?
    > Gdzie masz napisane, że jak szybko, to lewym?

    Ale o co chodzi? Szybko jedziesz, to musisz wyprzedzac, a jak
    wyprzedzasz, to lewym, a nie prawym :-)

    No chyba, ze ci chodzi, ze i BMW powinno zjezdzać na prawy:
    -no powinno, i mandacik w zasadzie sie nalezy,

    -a ty którym pasem jedziesz? To co sie dziwisz, ze ten w bmw tez lubi
    lewym. Kia tez lewym jechala ... ale nie wiemy jak szybko.
    Moze np 150.

    -u nas czesto taki ruch na autostradzie, ze ja praktycznie cały czas
    jadę lewym. No ale ja wyprzedzam .. a przynajmniej mam ochotę, bo mnie
    jakas melepeta blokuje :-)

    -tam akurat był ruch mały, ale przy tej róznicy predkosci
    (niedozwolonej), to by BMW zjezdzało na prawy pas na sekundy.
    Ja nie zjezdzam na sekundy - nie ma sensu :-)

> [...]
    > nieprawidłowo, to znaczy, że miała prawy wolny.
    > Skoro prawy był wolny, to bmw powinno jechać prawym.

    No ale o co pretensje - ze za szybko jechal, czy ze lewy pas blokował?

    No ale bmw juz wyprzedzał kie. Tzn zblizał sie na odległosć, gdzie
    było uzasadnione bylo zasygnalizowanie manewru i zjechanie na lewy
    pas.

    J.