  • 11. Data: 2009-01-30 20:51:15
    Temat: Re: Kredyt - śmierć kredytobiorcy - żona
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Piter S." napisał:
    > No tak, ale strona tej umowy nie żyje. Z Bankiem nic nie podpisywała.

    skoro z bankiem nie podpisywałą to kredyt bank ściągnie z jego majątku a
    skoro mojatek macie wspulny to z waszego wspulnego

    z drógiej strony zainteresował bym się czy w ogóle bank ma prawo porzyczać
    pieniądze jednemu małżonkowi bez zgody drógiego, bo jesli chodzi o sprzedaż
    majatku wspulnego to zgoda musi być obopulna, wiec myślę ze z kredytami
    powinno być podobnie, wiec niech znajoma uda się do banku i się dowie, bo
    byc może jej podpis na tym kredycie też jest:O(

    > Pewnie gdyby miała, to by oddała. Ale ona nawet nie pracuje.

    czyli mąż wziął kredyt i przepił a ona o niczym nie wiedziała?

  • 12. Data: 2009-01-30 22:03:16
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Sprawy mieszkania też przy okazji nie ma.

    To jest insza inszość. Natomiast jak widać rozwiązanie jest i nie trzeba
    spłacać kredytu.

  • 13. Data: 2009-01-30 22:22:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gargamel wrote:

> [...]
    > myślę ze z kredytami powinno być podobnie, wiec niech znajoma uda się do
    > banku i się dowie, bo byc może jej podpis na tym kredycie też jest:O(

    chłopie, nic tylko siedzieć i płakać

  • 14. Data: 2009-02-05 12:56:36
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 14:18:59 -0600, witek napisał(a):

    > Sprawy mieszkania też przy okazji nie ma.

    A skąd założenie że mieszkanie czy w czym tam mieszkają stanowi własność i
    masę spadkową?
    Może to tylko spółdzielcze mieszkanko?