    From: 1...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Krazdziez roweru
    Date: 29 Apr 2006 11:32:06 -0700

    Wiatam. Skaradziono mi rower 27.04.06 okolo godz.13 marki Gary Fisher
    Wahoo 21" (ale to tylko dodatkowe informacje) istotne jest to ze
    skradziono mi go z TERENU SZKOLY. i moje pytanie jest takie: Czy po
    umozeniu sprawy przez policje ( bo oczywiscie bylem z tym na policji
    - wartosc roweru to okolo 2000 zlotych) moge domagac sie od
    dyrekcji rekompensaty za stracony rower????

    czynniki które za tym przemawiaja :
    - placone skladki na ochrone 20 zl wiec przez 3 lata liceum to jest
    kwota okolo 400 zl .(ochrona oczywiscie niespelnila swojej
    funkcji)
    - brak tabliczki czy jakichkolwiek slownych ostrzezen ze za
    skradzione rowery szkola nie odpowiada
    - zaniedbanie obowiazków przez firme ochroniarska: a mianowicie
    wpuszczenie osoby obcej (zlodzieja) niesprawdzenie jego tozsamosci
    czy jest uczniem szkoly czy nie. (zlodziej na moim rowerze poprostu
    przejechal obok ochroniaza i wyjechal przez furtke )
    - teren jest ogrodzony wiec nalerzy do szkoly a wiec chyba szkola
    odpowiada za to co dzieje sie na ich terenie
    - jest wyznaczone miejsce dla rowerów ( te metalowe kratki)
    - 3 dni wczesniej równiez zostal skradziony rower z terenu tej
    samej szkoly a dyrekcja nie raczyla ostrzec innych rowerzystów o
    niebezpieczenstwie.

    - jak mi sie cos przypomni to dodam....

    prosze o powazne odpowiedzi jesli ktos spotkal sie z podobnym
    przypadkiem lub wie co z tym mozna zrobic... bo niechce tej sprawy
    poprostu przepuscic. z góry dzieki za odpowiedz.

    p.s oczywiscie rower byl przypiety linka (ale niestety ta nie byla
    duza przeszkoda dla zlodzieja)