    From: "HardwireD" <h...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Krakow Plaza- ochrona justus - dwie sprawy
    Date: Sun, 6 Jun 2004 18:41:07 +0200

    Bylem sobie ostatnio z qmplem w plazie w fantasy park (kregle, knajpka itp).
    Siadlismy sobie przy wolnym stoliku i czekalismy na drugiego kolege. po
    okolo 10 minutach podchodzi Justusik i mowi :
    "widze ze siedzicie bez niczego wiec musicie wyjsc"
    Ja mu na to : "Nie sadze..."
    Justus:"Bo wyprowadze was sila"
    Ja: "No to sprobuj. Poza tym od kiedy my na Ty"
    Justus:"No to zaraz zobaczysz" I juz widze jak rusza w moja strone i do
    bitki sie szykuje
    Ja:"dotknij mnie tylko to pozalujesz, poza tym dla ciebie Pan"

    I teraz pytanie: czy im sie juz naprawde we lbach pojebalo od tego butaprenu
    ? Czy jakis zasrany Justus bedzie ustanawial nowe prawo? co o tym sadzicie ,
    co robic nastepnym razem, bo chetnie pokazalbym mu co on mi moze.

    Sytuacja druga. lokalizacja: j.w.
    idziemy na kregle z kumplem. Kumpel mial na sobie spodnie z takiego
    materialu a'la szturmowki takie jak teraz duzo wiary nosi-takie luzne.
    Wchodzimy sobie na kregielnie , a tu znowu francowaty justusik sie
    przypierdzielil i do kumpla ze nie wejdzie w tych spodniach bo sa dresowe (a
    co to k* go obchodzi co to za spodnie?). Kumpel mowi: " a kto mnie ztad
    wyrzuci" i sie smieje. Justusik juz znowu do bitki sie szykuje. Zaczol go
    popychac.Kumpel zadzwonil po psy. Nie jest spoleczniakiem :) ale w tej
    sytuacji sam bym to zrobil. I znowu pytanko: czy te gnoje beda mi mowic jak
    mam chodzic ubrany? Im sie naprawde chyba w dupach poprzewracalo. Dodam ze
    bylo to miejsce jaknajbardziej publiczne, a mnie gowno obchodza jakies ich
    regulaminy.

    Co o tym sadzicie.

    --

    HardwireD - R320s & R520m user