  • 71. Data: 2007-08-23 21:10:28
    Temat: Re: Kradzieże w pracy i prawie przyłapany
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:faksv5$pgk$2@nemesis.news.tpi.pl stern <s...@n...to>
    pisze:

    > wrzucanie ludzi do Kill File'a nie ma sensu?
    Nie, no moim zdaniem - nie. A już zupełnie nie ma sensu informowanie grupy o
    konfiguracji swojego czytnika.
    Co to niby ma dać? Ignorowany (bez względu na powód) grupowicz ma to gdzieś
    (poniekąd słusznie), a innych co to w ogóle obchodzi?
    Będziesz czegoś potem szukał albo włączysz się do bardziej rozgałęzionej
    dyskusji to i tak wylezą.

    --
    Jotte

  • 72. Data: 2007-08-23 21:14:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fakss0$thh$2@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > Nie, myślę że nie przyciąga i że trafiłeś tu po prostu przypadkiem.
    A ciebie co? śmieciara zwaliła bo się kierowca do chaty spieszył i na
    wysypisko nie pojechał?
    Dość tego bagna, baw się ze swoimi.

    --
    Jotte

  • 73. Data: 2007-08-23 21:39:01
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 23 sierpnia 2007 23:14
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <faktce$6gc$1@news.dialog.net.pl>):

    > A ciebie co? śmieciara zwaliła bo się kierowca do chaty spieszył i na
    > wysypisko nie pojechał?
    > Dość tego bagna, baw się ze swoimi.

    Też racja... Wracam do swoich... Całe bagno Twoje...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 74. Data: 2007-08-23 21:47:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fakupn$1he$3@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > Wracam do swoich
    I łba nie wystawiaj. Zostań w zanurzeniu.

    --
    Jotte

  • 75. Data: 2007-08-23 21:50:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:

> [...]
    > przyciąga w jakiś szczególny sposób psychopatów, frustratów,
    > obsesjonatów, debili, masturbantów, alkoholików i innych zboków z

    Znaczy się poza tobą? Raczej nie - bo nawet dyżurne trolle, jak Przemuś
    "Piesek" i Lesio "Luftbranzlung" nie są aż tak pop*.*ne jak ty, ślepa
    uliczko ewolucji...

  • 76. Data: 2007-08-24 18:03:25
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    S. pisze:

    > Takie są przepisy że złodzieje mogą czuć się bezkarnie i Cię będą jeszcze
    > szantażować.

    Wiesz. Dla mnie to szczyt bezszczelnosci. Nie dosc ze najprawdopodobniej
    nielegalnie zatrudniales ta kobiete - i prawdopodobnie popelniales w
    zwiazku z tym przestepstwo zagroznone kara pierdla, to jeszcze ja
    pomawiasz o to ze jest zlodziejka, nie majac na to zadnego dowodu.

    Zastanow sie kto tu czuje sie bezkarny.

    Jacek

  • 77. Data: 2007-08-25 01:34:34
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 24 sierpnia 2007 20:03
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <46cf1d6d$1@news.home.net.pl>):

> [...]
    > zwiazku z tym przestepstwo zagroznone kara pierdla, to jeszcze ja
    > pomawiasz o to ze jest zlodziejka, nie majac na to zadnego dowodu.

    No nie przesadzaj...

    A) Z U-Z popłynął prawnie, ale powiedz sam czy to nie jest powszechna
    praktyka.... Gospodarkę mamy jaką mamy, prawo też.... Na mój gust moralnie
    za to nie można go krytykować, zwłaszcza że dodatkowo okłamało go biuro....

    B) Z brakiem dowodów to wiesz.... Na Ala Cappona też dowodów prawnych nie
    mieli, a nie powiesz, że to miły gość był...

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 78. Data: 2007-08-25 17:30:27
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > No nie przesadzaj...
    >
    > A) Z U-Z popłynął prawnie, ale powiedz sam czy to nie jest powszechna
    > praktyka....

    Nie przesadzan. To ze "inni kradna nie oznacza ze ja tez moge"

    > Gospodarkę mamy jaką mamy, prawo też.... Na mój gust moralnie
    > za to nie można go krytykować,

    Ale to nie jest grupa o moralnosci tylko o prawie. Koles bez dowodow
    kogos pomawia i sie teraz dziwi ze ten ktos za to chce go oskarzyc? A
    moze ona tak na prawde z tymi kradziezami nie ma nic wspolnego?

    > zwłaszcza że dodatkowo okłamało go biuro....

    Jak oklamalo? To on prowadzi swoja dzialalnosc czy biuro?

    > B) Z brakiem dowodów to wiesz.... Na Ala Cappona też dowodów prawnych nie
    > mieli, a nie powiesz, że to miły gość był...

    Wiesz. Kij w tym wypadku moze miec dwa konce. Kto wie czy czlowiek sobie
    tej historyjki po prostu nie wymyslil? Moglo tak byc? Moglo.

    Jacek

  • 79. Data: 2007-08-25 20:33:34
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 25 sierpnia 2007 19:30
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <46d06733$1@news.home.net.pl>):

    > Nie przesadzan. To ze "inni kradna nie oznacza ze ja tez moge"

    No ale to nie jest kradzież.... Moralnie jak najbardziej to popieram...
    Zyskują na tym wszyscy poza mafią haraczową, a tych mi nie żal.

    > Ale to nie jest grupa o moralnosci tylko o prawie.

    No i to już omówiliśmy. Ale zeszliśmy na komentarz ludzki.

    > Koles bez dowodow
    > kogos pomawia

    Kogo? Nie podał ani kawałka jej danych osobowych. Swoich też nie podał, więc
    tamta nie jest nijak poszkodowana....

    > i sie teraz dziwi ze ten ktos za to chce go oskarzyc? A
    > moze ona tak na prawde z tymi kradziezami nie ma nic wspolnego?

    Możliwe.... Ma jednak silne podejrzenia. Więc nie chce z nią współpracować
    (co mu wolno nawet jak tamta jest kryształowa)

    > Jak oklamalo?

    Doradzając, że tak ma ,,zatrudniać''.

    > To on prowadzi swoja dzialalnosc czy biuro?

    No cóż, zaufał złemu doradcy i to był błąd, co nie zmienia faktu, że został
    okłamany.

    > Wiesz. Kij w tym wypadku moze miec dwa konce. Kto wie czy czlowiek sobie
    > tej historyjki po prostu nie wymyslil? Moglo tak byc? Moglo.

    No to omawiamy wymyśloną historyjkę.... Przecież nikogo nie zsyłamy na
    krzesło..

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 80. Data: 2007-08-26 10:09:41
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > No ale to nie jest kradzież.... Moralnie jak najbardziej to popieram...
    > Zyskują na tym wszyscy poza mafią haraczową, a tych mi nie żal.

    Nie kradziez ale takze przestepstwo scigane z KK

    > Kogo? Nie podał ani kawałka jej danych osobowych. Swoich też nie podał, więc
    > tamta nie jest nijak poszkodowana....

    Tu owszem, danych nie podal, ale kobitka w jakis sposob czuje sie jednak
    pomowiona

    > Możliwe.... Ma jednak silne podejrzenia. Więc nie chce z nią współpracować
    > (co mu wolno nawet jak tamta jest kryształowa)

    Wolno mu, ale skoro ja pomowil to teraz moze poniesc tego konsekwencje.

    > Doradzając, że tak ma ,,zatrudniać''.

    Nie zauwazyelem aby z tresci posta wynikalo ze biuro mu tak doradzalo.
    Jedynie napisal ze to biuro co miesiac wystawia umowe. Biuro moze nie
    wiedziec w jakim celu zatrudnial ta kobiete i ze de facto zatrudnial ja
    na umowe zlecenie

    > No cóż, zaufał złemu doradcy i to był błąd, co nie zmienia faktu, że został
    > okłamany.

    Tego do konca nie wiemy.

    > No to omawiamy wymyśloną historyjkę.... Przecież nikogo nie zsyłamy na
    > krzesło..

    W sumie nie ma co juz dyskutowac :) Wszystko zostalo juz powiedziane.
    Pewnie pytajacy pojdzie na ta ugode i sprawa bedzie zamknieta :) Z
    drugiej strony moze to go tez czegos nauczy na przyszlosc, a w pracy to
    sobie monitoring zamontuje i skoncza sie podejrzenia a znajda sie dowody ;)

    Jacek