  • 1. Data: 2008-12-15 16:56:02
    Temat: Kradzież
    Od: Cut <c...@c...pl>

    Witam,

    Czy wejście do cudzego domu przez niezamknięte na klucz drzwi oraz
    kradzież pewnej kwoty pieniędzy można podciągnąć pod kradzież z włamaniem?

    Co grozi osobie która dokonała w/w czynu kradnąc przy tym 1600zł? Dodam,
    iż osoba ta to 21letnia kobieta będąca wcześniej karana za kradzież.

    Dla ciekawych dodam, iż taka osóbka okradła 84letnią kobietę (moją
    babcię, która mieszka sama)

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2008-12-15 17:15:32
    Temat: Re: Kradzież
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: Cut <c...@c...pl>

    > Witam,
    >
    > Czy wejście do cudzego domu przez niezamknięte na klucz drzwi oraz
    > kradzież pewnej kwoty pieniędzy można podciągnąć pod kradzież z
    > włamaniem?

    Nie.

    > Co grozi osobie która dokonała w/w czynu kradnąc przy tym 1600zł?
    > Dodam,
    > iż osoba ta to 21letnia kobieta będąca wcześniej karana za
    > kradzież.

    Od 3 miesięcy do 5 lat.
    Jeśli odbywała wcześniej karę co najmniej 6 miesięcy pozbawienia
    wolności, to sąd może zwiększyć górną granice o połowę.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 3. Data: 2008-12-15 18:30:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Dec 2008, Cut wrote:

    > Witam,
    >
    > Czy wejście do cudzego domu przez niezamknięte na klucz drzwi oraz kradzież
    > pewnej kwoty pieniędzy można podciągnąć pod kradzież z włamaniem?

    IMVHO - nie.
    A "kradzież zuchwałą" AFAIR jakiś czas temu wykreślono z KK...

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2008-12-15 22:51:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cut pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy wejście do cudzego domu przez niezamknięte na klucz drzwi oraz
    > kradzież pewnej kwoty pieniędzy można podciągnąć pod kradzież z włamaniem?

    Oczywiście, że nie. Gdzie tu widzisz jakiekolwiek przełamywanie
    zabezpieczeń, hmm?

  • 5. Data: 2008-12-16 15:54:34
    Od: d...@g...com

    On 15 Gru, 23:51, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Oczywiście, że nie. Gdzie tu widzisz jakiekolwiek przełamywanie
    > zabezpieczeń, hmm?

    Ja widzę.Tak jak napisał kolega drzwi które były zamknięte (nie na
    klucz) są owym zabezpieczeniem! Skoro zamek w namiocie może być
    zabezpieczeniem do dlaczego nie drzwi?

  • 6. Data: 2008-12-16 20:26:30
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    d...@g...com pisze:

    > Ja widzę.Tak jak napisał kolega drzwi które były zamknięte (nie na
    > klucz) są owym zabezpieczeniem! Skoro zamek w namiocie może być
    > zabezpieczeniem do dlaczego nie drzwi?

    Źle widzisz. W znamionach kradzieży z włamaniem chodzi właśnie o
    zamknięcie drzwi zamkiem.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl