  • 1. Data: 2008-12-15 15:32:40
    Temat: Spółdzielnia mieszkaniowa a pesel
    Od: Łukasz <s...@f...onet.pl>

    Witam !

    Dzisiaj w skrzynce na listy zastałem taką karteczkę ze spółdzielni
    mieszkaniowej:

    "Prosimy o obecność osoby zamieszkałej w tym mieszkaniu w dniu
    15.12.2008r. w godz. 17-19, która wskaże i potwierdzi faktycznie
    zajmowane pomieszczenia piwniczne i komórki w tym budynku
    własnoręcznym podpisem z podaniem PESEL z dowodu osobistego."

    Pomijam fakt, że w tym samym dniu karteczka, brak wyjaśnienia celu
    wizyty.
    Tylko po co PESEL chcą? Czy jest obowiązek podawania?

    --
    Pozdrowienia,
    Łukasz

  • 2. Data: 2008-12-15 17:37:10
    Temat: Re: Spółdzielnia mieszkaniowa a pesel
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Łukasz wrote:
> [...]
    > wizyty.
    > Tylko po co PESEL chcą? Czy jest obowiązek podawania?

    Nie ma.

  • 3. Data: 2008-12-16 10:56:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    4...@f...onet.pl
    użytkownik *Łukasz* napisał(a):

> [...]
    > wizyty.
    > Tylko po co PESEL chcą? Czy jest obowiązek podawania?

    Tani sposób pozyskania danych osobowych, albo chęć wykorzystania podpisu z
    PESELm do innych celów ;) Równie dobrze mogliby prosić o zaprzeczenie
    zajmowania czegoś z prośbą o podanie jw.

    --
    Big Jack
    //////