  • 911. Data: 2022-04-08 13:59:50
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2022 o 13:53, J.F pisze:

    > No wlasnie o to chodzi - jak sie pojawia powikłania, to wynik bedzie
    > juz gotowy.

    NIe będzie, bo robi się to na konkretne bakterie. Zanim pojawią się
    powikłania nie wiesz co w zasadzie mają antybiotyki zwalczać.

    > Jak od sztuki choroby to owszem, ale jak pacjentodnia ... im dluzej
    > pacjent spedzi, tym wiekszy zysk :-)

    Więc w zasadzie to wcale się nie opłaca leczyć:P

    > To skad sie biorą, zakladajac ze L4 spedzasz uczciwie w domu ?

    No skąd się biorą - jak motocykliści na drodze - są wszędzie;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 912. Data: 2022-04-12 12:27:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 1 Apr 2022 17:47:06 +0200, Shrek napisał(a):

    > Dlatego dałem dane z UK.

    Bardzo sobie cenisz brytyjskie dane, więc masz linkę do wykresów z
    zakażeniami i zgonami:
    https://covid19.who.int/region/euro/country/gb

    Nie liczę, że zrozumiesz i wyciągniesz wnioski, ale przynajmniej się
    rozindyczysz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 913. Data: 2022-04-12 12:42:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 1 Apr 2022 17:47:49 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jak dane pokazywały dobrze to były dobre. Jak źle to dane złe

    Już raz błysnąłeś wykresem z tłitera:
    https://twitter.com/Marek39556099/status/14906458417
    15081220/photo/2
    Trochę pogrzebałem i wyszło, że niby najzdrowsze Podkarpacie ma większą
    umieralność niż rzekomo najbardziej zakażone Pomorze. W końcu wykręciłeś
    kota ogonem, że to było tylko dla jaj.

    Teraz uwiesiłeś się krzywej zakażeń w UK. To porównaj ją z dynamiką zgonów:
    https://covid19.who.int/region/euro/country/gb
    Potrafisz jakoś wytłumaczyć, dlaczego przed szczepieniami ludzie się mało
    zakażali - zwłaszcza w pierwszej fali - ale za to umierali?
    To jakiś kolejny suchar, który ma pokazać, że foliarze są półgłówkami?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 914. Data: 2022-04-12 12:44:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 1 Apr 2022 19:47:38 +0200, Shrek napisał(a):

    > Tego z którego się smiałeś o całkowaniu. Powierzchnia pod wykresami jest
    > większa po szczepieniach w analogicznym okresie.

    A dla zgonów mniejsza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 915. Data: 2022-04-12 12:47:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 1 Apr 2022 20:37:50 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    pg&name=large

    > Dostałeś też populację i jakbyś nie umiał to przieliłem za ciebie.

    Studiowałeś matematykę na Oksfordzie razem z Nikiem, a nie ogarniasz, że
    przedział 70-79 to co innego niż >75.
    Postaraj się wypowiadać na temat.

  • 916. Data: 2022-04-12 17:41:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2022 o 12:47, Olin pisze:

    > Studiowałeś matematykę na Oksfordzie razem z Nikiem, a nie ogarniasz, że
    > przedział 70-79 to co innego niż >75.
    > Postaraj się wypowiadać na temat.

    Studiowałeś u rydzyka, że wychodzi ci, że 5,3M dawek na 3,5M ludzi daje
    90%, przy co najmniej dwóch dawkach?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 917. Data: 2022-04-12 17:43:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2022 o 12:42, Olin pisze:

> [...]
    > Trochę pogrzebałem i wyszło, że niby najzdrowsze Podkarpacie ma większą
    > umieralność niż rzekomo najbardziej zakażone Pomorze. W końcu wykręciłeś

    NIe wykręciłem tylko od początku pisałem, że to dla "lubiących
    korelację" taki śmieszny obrazek.

    > Teraz uwiesiłeś się krzywej zakażeń w UK. To porównaj ją z dynamiką zgonów:
    > https://covid19.who.int/region/euro/country/gb

    Ale po co, skoro pisze o zachorowaniach a ty usilnie zmieniasz temat na
    zgony (gdzie się zgadzamy)?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 918. Data: 2022-04-12 17:46:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2022 o 12:27, Olin pisze:

    > Bardzo sobie cenisz brytyjskie dane, więc masz linkę do wykresów z
    > zakażeniami i zgonami:
    > https://covid19.who.int/region/euro/country/gb

    No i?

    > Nie liczę, że zrozumiesz i wyciągniesz wnioski, ale przynajmniej się
    > rozindyczysz.

    Przecież dawno napisałem - szczepionk nie chroni przed zachorowaniem
    natomiast w zauważalny sposób chroni przed zgonem. No i? Dodatkowo
    widać, że omikron jest po prostu mniej zjadliwy i generalnie powoduje
    mniej zgonów - co widać również w krajach o niskim wyszepieniu.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 919. Data: 2022-04-12 17:46:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2022 o 12:44, Olin pisze:

    > A dla zgonów mniejsza.

    Zgadza się. Po raz kolejny doszedłeś do tego, co od dawna potwierdzam.
    Gratulacje!

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 920. Data: 2022-04-13 11:13:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >widać, że omikron jest po prostu mniej zjadliwy i generalnie powoduje
    >mniej zgonów - co widać również w krajach o niskim wyszepieniu.

    I za pare miesiecy pewnie sie okaze, ze szczepionka nie chroni przed
    zgonem.

    Tzn na Covid ludzie prawie nie będą umierali, bo omikron łagodny,
    będą umierac na "choroby towarzyszące", ale szpital test zrobi,
    wirusa wykryje ... u podobnego procenta zaszczepionych i
    niezaszczepionych,
    skoro szczepionka przed zakażeniem nie chroni.

    wiec podobny procent bedzie wsrod zgonów "na Covid i choroby
    towarzyszące".
    i to chyba jest juz dzis, czekac trzeba tylko na opracowanie danych.

    J.