  • 921. Data: 2022-04-13 12:00:58
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Apr 2022 17:41:09 +0200, Shrek napisał(a):

    > Studiowałeś u rydzyka, że wychodzi ci, że 5,3M dawek na 3,5M ludzi daje
    > 90%, przy co najmniej dwóch dawkach?

    Podejrzewam, że nawet absolwenci szkół Ojca Inkasenta potrafią odróżnić
    osoby w wieku 70 do 79 lat od starszych niż 75.
    Nie sądzę, żeby byli wystarczająco sprawni intelektualnie, aby wymyślić i
    policzyć - cytuję z pamięci - "współczynnik korelacji przypadków z datą
    szczepień", ale czerwonym kreskom i wykrzyknikom na poziomie zerówki na
    pewno dadzą radę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 922. Data: 2022-04-13 12:09:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Apr 2022 17:43:36 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    15081220/photo/2

    > NIe wykręciłem tylko od początku pisałem, że to dla "lubiących
    > korelację" taki śmieszny obrazek.

    Jakoś sobie nie przypominam. Dwa razy żaliłeś się publicznie, że się "nie
    odniosłem" do tego przełomowego wykresu, potem pieniłeś, że przedział
    czasowy, który wziąłem dla zgonów nie taki, jak trzeba, a dopiero kiedy
    byłeś w kozim rogu okazało się, że to tak dla jaj.

    > Ale po co, skoro pisze o zachorowaniach a ty usilnie zmieniasz temat na
    > zgony (gdzie się zgadzamy)?

    Zapamiętaj, co mówi prof. Piotr Kuna, którego poważają nawet foliarze:
    "Jedyne twarde dane jakie posiadamy, to wysoka liczba hospitalizacji i
    zgonów."

    Sam widzisz, że krzywe zakażeń, którymi tak się upajasz, okazują się
    niedorzeczne, kiedy porównać je ze zgonami. Przed szczepieniami się nie
    zarażali, ale za to umierali; prawdziwe cuda.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 923. Data: 2022-04-13 12:16:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Apr 2022 17:46:00 +0200, Shrek napisał(a):

    > No i?

    No i jak wytłumaczysz, że przed szczepieniami było stosunkowo mało zakażeń
    za to dużo zgonów?
    Było pierdylion razy, ale powtórzę pierdylion pierwszy: dane o zakażeniach
    nie pochodzą z badań reprezentatywnych grup ludności, wiec są niewiele
    warte, co doskonale wychodzi przy porównaniu ze zgonami.

    > Przecież dawno napisałem - szczepionk nie chroni przed zachorowaniem
    > natomiast w zauważalny sposób chroni przed zgonem. No i? Dodatkowo
    > widać, że omikron jest po prostu mniej zjadliwy i generalnie powoduje
    > mniej zgonów - co widać również w krajach o niskim wyszepieniu.

    Konkretnie w jakich?
    Bo w Bułgarii jakoś nie:
    https://covid19.who.int/region/euro/country/bg
    Tam szczepienia jakoś nie cieszą się popularnością i omikron zbiera żniwo w
    postaci trupów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 924. Data: 2022-04-13 16:53:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.04.2022 o 12:00, Olin pisze:
> [...]

    To cofnij się chwilę wczęsniej w dyskusji albo do następnego akapitu.

    > Podejrzewam, że nawet absolwenci szkół Ojca Inkasenta potrafią odróżnić
    > osoby w wieku 70 do 79 lat od starszych niż 75.

    A skąd wziąłeś że te 3,5M ludzi to od 70 do 79? To własnie ci co mają
    więcej niż 75 lat.

> [...]
    > policzyć - cytuję z pamięci - "współczynnik korelacji przypadków z datą
    > szczepień", ale czerwonym kreskom i wykrzyknikom na poziomie zerówki na

    Jak widać nie dajesz sobie rady i wyszło ci 90%.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 925. Data: 2022-04-13 16:55:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.04.2022 o 12:09, Olin pisze:

    > Jakoś sobie nie przypominam.

    Mniej tłuszczów trzeba jeść.

    > Zapamiętaj, co mówi prof. Piotr Kuna, którego poważają nawet foliarze:
    > "Jedyne twarde dane jakie posiadamy, to wysoka liczba hospitalizacji i
    > zgonów."

    Czyli dane są dobre jak ci odpowiadają i złe jak ci nie odpowiadają.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 926. Data: 2022-04-13 16:57:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.04.2022 o 11:13, J.F. pisze:

    > I za pare miesiecy pewnie sie okaze, ze szczepionka nie chroni przed
    > zgonem.
    >
    > Tzn na Covid ludzie prawie nie będą umierali, bo omikron łagodny,
    > będą umierac na "choroby towarzyszące", ale szpital test zrobi,
    > wirusa wykryje ... u podobnego procenta zaszczepionych i niezaszczepionych,
    > skoro szczepionka przed zakażeniem nie chroni.

    Po prostu przestaną upowszechniać dane oraz testować ludzi i epidemia
    się skończy. Gdyby testować ich na katar, to umieraliby na "katar z
    chorobami współtowarzyszącymi.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 927. Data: 2022-04-13 17:59:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.04.2022 o 12:16, Olin pisze:

    > No i jak wytłumaczysz, że przed szczepieniami było stosunkowo mało zakażeń
    > za to dużo zgonów?

    A co tu tłumaczyć? Sczepionka _póki_co_ chroni przed ciężkim przebiegiem
    i zgonem, natomiast zupełnie nie chroni przed
    zarażeniem/zakażeniem/infekcją/zachorowaniem.

    > Było pierdylion razy, ale powtórzę pierdylion pierwszy: dane o zakażeniach
    > nie pochodzą z badań reprezentatywnych grup ludności, wiec są niewiele
    > warte, co doskonale wychodzi przy porównaniu ze zgonami.

    Akurat dane o zgonach są równie "dobre" bo jest tam wepchniętych mnóstwo
    "z chorobami współtowarzyszącymi". Ludzie po prostu umierają. Jak
    zaczniesz ich testować na katar, to będą umierali na "katar z chorobami
    współtowarzyszącymi". Jak zaczeniesz ich segregować na tych co pili wodę
    to wyjdzie że 100% zgonów jest "powiązanych" z piciem wody.

    > Konkretnie w jakich?

    Na przykład u nas. Ostatnia fala jest znacznie mniej śmiertelna bo to
    omikron. Poziom szczepień nie wzrósł a pewnie nawet zmalał.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 928. Data: 2022-04-14 10:43:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Apr 2022 16:53:56 +0200, Shrek napisał(a):

    > A skąd wziąłeś że te 3,5M ludzi to od 70 do 79? To własnie ci co mają
    > więcej niż 75 lat.

    Ponad 86% osób w wieku 70-79 lat jest zaszczepione.
    Zapisz to sobie na dresiku, żebyś nie trudził pamięci.
    Nie musisz podawać danych o szczepieniach dla przedziałów 75+, 20-27, 7-52
    i nienarodzonych, bo nie są mi do niczego potrzebne.

    ????

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 929. Data: 2022-04-14 10:46:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Apr 2022 16:55:28 +0200, Shrek napisał(a):

    > Czyli dane są dobre jak ci odpowiadają i złe jak ci nie odpowiadają.

    Odpowiadają mi dane wiarygodne.
    Dane o infekcjach takie nie są.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 930. Data: 2022-04-14 10:55:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Apr 2022 10:46:17 +0200, Olin wrote:

    > Odpowiadają mi dane wiarygodne.
    > Dane o infekcjach takie nie są.

    Są bardzo wiarygodne, bo potwierdzone testem diagnostycznym.
    Tomasz co prawda podważa wartość tych testów, nawet PCR ...
    no, to moze i nie są.

    IMO - jednak bardziej wiarygone niz "zmarl z powodu Covid i chorob
    towarzyszacych".

    No ale czego chcesz dowieźć?
    Ze szczepionka ma dużą wartosc, bo zmniejsza ryzyko zgonu, choc przed
    zakażeniem prawie nie chroni ?

    J.