  • 231. Data: 2022-02-11 22:39:25
    Temat: Re: Korelacja
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Otóż dane były od naukowców, tylko tych wyciszonych, których zdania

    Właśnie chciałem zapytać o źródło tych rewelacji. No, ale widzę nasz szur
    grupowy już zasłania się spiskiem :D

    Wyedukowania się życzę.

  • 232. Data: 2022-02-11 22:43:33
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > tak tak, jak Wodarg, Bhakdi, Shiva, Zieliński, Pieniążek i wielu innych

    Tak, rewelacje o nieistniejącej pandemii i zwykłej grypie wg Wodarga.
    https://demagog.org.pl/fake_news/falszywe-teorie-o-n
    ieistnieniu-pandemii-dr-wolfganga-wodarga/

    > to po co powtarzasz swoje bzdury?

    Po jaką cholerę tacy debile jak ty przychodzą i pierdolą głupoty za takimi
    Wodargami itp. cymbałami?

    Idźcie na wasze szurskie fora i tam się jarajcie "wyciszonymi" naukowcami.
    Normalni myślący ludzie chcą się trzymać od was z daleka.

  • 233. Data: 2022-02-11 22:47:22
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > jak zadaje się oficjalne zapytania i muszą podać oficjalne dane, to
    > nagle się zmienia:
    > https://scontent.flcj1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6
    /273627494_2488025877999396_1543966670856076117_n.jp
    g?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=pPqJLrW
    G_OwAX-qx0HH&_nc_ht=scontent.flcj1-1.fna&oh=00_AT96s
    l4qkhZbnU8kUpPGw7f6CV_kfHAc8ZVK_VBRBqznvw&oe=6209210

    > na 68 łóżek covidowych, 39 zajętych, gdzie 20 pacjentów zaszczepionych,
    > 19 niezaszczepionych...

    No, dane z jednego szpitala to taka szurskie pierdolenie.

    Pozostałych 9 zapytań dlaczego nie opublikowano?

  • 234. Data: 2022-02-11 22:49:29
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Znalazłeś już ten fragment gdzie twierdziłem, że szczepienia nie
    > zmniejszają szansy na ciężki przebieg, hospitalizacje i zgon tani
    > manipulancie?

    To już zgony w UE w zależności od poziomu wyszczepienia to czysty przypadek.

    Zaczynacie się tow. Szurek kręcić w kółko :D

  • 235. Data: 2022-02-11 22:55:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2022 o 22:36, n...@o...pl pisze:

    > Słyszałem, że do tępych szurów nie dociera, że nie o śmiertelność chodzi, tylko
    > o roznoszczenie choroby.

    No to się słabo składa, bo nie ma danych wskazujących na to jak
    ogranicza roznoszenie choroby. Skoro nie zapobiega zachorowaniu to
    zakażeniu również:(

    > Ale ja się nie znam, tak słyszałem od lekarzy. Dzbany z folią może wiedzą
    > lepiej.

    NIe trzeba być dzbanem. Wystarczy umieć wyszukiwarkę obsłużyć.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 236. Data: 2022-02-11 22:58:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2022 o 22:49, n...@o...pl pisze:

    > To już zgony w UE w zależności od poziomu wyszczepienia to czysty przypadek.

    Znalazłeś cytat tani manipulatorze czy nie?

    > Zaczynacie się tow. Szurek kręcić w kółko :D

    Zaczynasz sobie zdawać sprawę, że nie znajdziesz tego cytatu i
    zastanawiasz się dlaczego:P Przecież musiałem tak napisać, bo ze mnie
    szur. Szukaj dalej:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 237. Data: 2022-02-11 23:21:10
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > No to się słabo składa, bo nie ma danych wskazujących na to jak
    > ogranicza roznoszenie choroby. Skoro nie zapobiega zachorowaniu to
    > zakażeniu również:(

    Serio? Nie pierdolisz?

    "Jaka jest skuteczność szczepionki u dzieci?

    Badanie prowadzono w grupie badanej (1305 dzieci) i kontrolnej (663 dzieci).
    Objawy COVID-19 wystąpiły u 3 osób z grupy badanej i 16 osób z grupy
    kontrolnej, co pozwoliło wyznaczyć 90,7% skuteczności szczepionki w ochronie
    przed objawowym COVID-19."

    > NIe trzeba być dzbanem. Wystarczy umieć wyszukiwarkę obsłużyć.

    Jak widać mnie się udało.

  • 238. Data: 2022-02-11 23:22:05
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ze sa nieskuteczne, to ze statystyk wynika (zachorowan, w zgonach
    > lepiej).

    Czyli szczepionki są nieskuteczne, bo dużo mniej osób umiera?

  • 239. Data: 2022-02-11 23:24:01
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Znalazłeś cytat tani manipulatorze czy nie?

    Czyli nie pisałeś, że ta korelacja to bujdy na kółkach?

    > Zaczynasz sobie zdawać sprawę, że nie znajdziesz tego cytatu i
    > zastanawiasz się dlaczego:P Przecież musiałem tak napisać, bo ze mnie
    > szur. Szukaj dalej:P

    Jak się ta szurska technika nazywała? (Ta, że zalewasz słowotokiem, a potem
    każesz szukać tego co było na początku)

  • 240. Data: 2022-02-11 23:45:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2022 o 23:21, n...@o...pl pisze:

    > Serio? Nie pierdolisz?

    NIe - nie pierdolę :

    https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-
    vaccine-weekly-surveillance-reports

> [...]
    > Objawy COVID-19 wystąpiły u 3 osób z grupy badanej i 16 osób z grupy
    > kontrolnej, co pozwoliło wyznaczyć 90,7% skuteczności szczepionki w ochronie

    25 listopada 2021. Chwilę wcześniej z ich strony spadł raport gdzie
    mieli 100% skuteczność w zapobieganiu śmierci. Wróć - oni dalej
    twierdzą, że skuteczność przeciw zachorowaniu to 95%
    https://szczepienia.pzh.gov.pl/faq/gdzie-mozna-znale
    zc-informacje-na-temat-skutecznosci-klinicznej-szcze
    pionek-przeciw-covid-19/

    Sorry - PZH to rak na wiarygodności "nauki" z którego będziemy się
    jeszcze długo leczyć.

    Chuj ze dzbanami. Ale statystycy to już coś mogą wiedzieć:P

    > Jak widać mnie się udało.

    Tak średnio, bo uzyskałeś chujowy wynik chujowej strony, faktczekersi
    powinni ją sprawdzić:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.