  • Data: 2002-02-12 15:25:45
    Temat: Kopiowanie CD
    Od: Dominik <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie.

    Z gory przepraszam, jestem laikiem w tych sprawach.
    Jak wyglada z punktu widzenia prawa kopiowanie plyt CD
    na wlasny, domowy uzytek?
    Czy moglibyscie pokierowac mnie na jakies zrodlo,
    konkretny paragraf itd?

    Znalazlem w sieci cos takiego:
    Art. 23. 2. Zakres wlasnego uzytku osobistego obejmuje krag osob
    pozostajacych w zwiazku osobistym, w szczególnosci pokrewienstwa,
    powinowactwa lub stosunku towarzyskiego.
    Czy ten artykul jest nadal aktualny? Gdzie znajde to _czarno_na_bialym_?

    Rzekomo w cenie audiocd jest juz podatek przeznaczony
    dla wydawcow/wykonawcow itd...
    Czy gdzie moge sie dowiedziec konkretnie?

    Czasami kopiuje plytki cd od przyjaciol
    i tak sie zastanawiam czy aby moge spac spokojnie ;-)

    Pozdrawiam serdecznie
    sorki jak juz bylo i za chaos w tym mailu
    (pisze na szybo i z pracy)
    Dominik