  • 51. Data: 2007-02-10 10:28:30
    Temat: Re: Kontrola policyjna i prawa
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tomasz Trystula napisał(a):

    > Wydaje mi sie, ze Art. 228 § 2KPK nadaje temu pozory legalnosci. Wynika
    > stad, ze przeszukanie moze ujawnic takze inne niz poszukiwane
    > przedmioty, wiec przemawia to za potrzeba jego kontynuacji.

    ale jezeli zostana znalezione przy szukaniu okreslonych rzeczy bo
    przeszukanie ma sie odbywac z celem tej czynnosci.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 52. Data: 2007-02-10 19:01:30
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-02-10, Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> wrote:

    > ale jezeli zostana znalezione przy szukaniu okreslonych rzeczy bo
    > przeszukanie ma sie odbywac z celem tej czynnosci.

    Wlasnie o to chodzi, ze prawie nigdy nie da sie okreslic z gory ilosci
    szukanych rzeczy, np. ilosci plyt cd z nielegalnym softem. Wiec i tak w
    zasadzie mozna przeszukac wszystko.

    --
    Tomasz Trystula

  • 53. Data: 2007-02-10 21:59:17
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> wrote:

    > Wlasnie o to chodzi, ze prawie nigdy nie da sie okreslic z gory ilosci
    > szukanych rzeczy, np. ilosci plyt cd z nielegalnym softem. Wiec i tak w
    > zasadzie mozna przeszukac wszystko.

    no ale wiadomo czego szuka, jak nie znajdzie drewana po ktore przyjdzie
    to bedzie bezprawnym moim zdaniem sprawdzanie kompa.

    P.

  • 54. Data: 2007-02-10 23:00:39
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-02-10, Sowiecki Agent <p...@g...pl> wrote:
    > no ale wiadomo czego szuka, jak nie znajdzie drewana po ktore przyjdzie
    > to bedzie bezprawnym moim zdaniem sprawdzanie kompa.

    Rzecz w tym, ze tych drewien trzeba poszukać wszędzie, nawet w pokoju z
    komputerem. A jak przy okazji zobacza jakas nagrana płytkę z napisem
    Windows XP to moim zdaniem jest juz podstawa do zabrania komputera.

    --
    Tomasz Trystula