eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrola BSA - czy program darmowy ściągnięty z Internetu jest legalny › Kontrola BSA - czy program darmowy ściągnięty z Internetu jest legalny
  • Data: 2002-12-01 00:04:44
    Temat: Kontrola BSA - czy program darmowy ściągnięty z Internetu jest legalny
    Od: "Marek Łuk" <m...@4...bytom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie odnośnie darmowego oprogramowania. Czytałem gdzieś, że dowodem
    legalności programu jest licencja, oryginalny nośnik lub faktura zakupu.
    Wszystko jest OK, jeżeli program jest kupowany w sklepie w pudełku, ale jak
    to właściwie jest z programami darmowymi na przykład na licencji GPL? Czy
    kontrola oprogramowania przeprowadzana przez BSA może się doczepić, że
    powinienem mieć jakiś oryginalny fizyczny nośnik z programem, na przykład z
    gazety? A co jeżeli w żadnej gazecie nie było takiego programu, jakiego chcę
    używać??

    Marek Łuk