eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrola BSA - czy program darmowy ściągnięty z Internetu jest legalny › Re: Kontrola BSA - czy program darmowy ściągnięty z Internetu jest legalny
  • Data: 2002-12-01 15:33:41
    Temat: Re: Kontrola BSA - czy program darmowy ściągnięty z Internetu jest legalny
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a czy magister chemii nie moze sie znac na prawach
    > autorskich/oprogramowaniu ???
    > bo ja mysle ze moze...

    No dokładnie.
    Jednym z najlepszych fachowców jakiego znam odnośnie administrowania
    serwerem WWW, programowania (ale tylko skrypty, nie jest fachowcem od
    algoytmow) jest chemik. Z doswiadczeniem informatycznym (ladnych parę
    latek). Myślę że prawo autorskie nie jest aż tak skomplikowaną dziedziną
    żeby wymagało wielu lat studioów - ważniejsza jest chyba praktyka i
    zdrowy rozsądek (no i oczywiście znajomość przepisów dot. prawa
    autorskiego/podatkowego).

    chester
    --
    "Cóż za smutna epoka, w której łatwiej jest rozbić atom niż zniszczyć
    przesąd." (Albert Einstein)