    From: ".:enzo:." <p...@t...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kontorla ze skarbówki
    Date: Mon, 19 Jul 2004 11:16:45 +0200

    Witam,

    Ostatnio w naszej firmie US przeprowadzał kontrolę.
    Chodzili i sprawdzali istnienie wciągniętych do ewidencji
    środków trwałych. W pewnym momencie Pani inspektor
    stwierdziła, że chce obejrzeć zawartość komputera, czy czasami
    nie jest on wykorzystywany np. do grania ( dzieci ).

    Czy taki urzędnik ma prawo do buszowania po komputerze firmy
    w której jest on wykorzystywany a on ja kontroluje??
    Przecież może nie mieć odpowiednich kwalifikacji i spowodować
    szkodę. W takim kompie przecież mogą być dane do których skarbówka
    nie musi mieć wglądu.

    Byłbym wdzięczny za podanie mi linku do strony lub jakiegoś przepisu
    regulującego takie kwestie jak zaglądanie do komputera osoby
    spoza firmy lub np. z US.

    pozdr
    enzo