  • Data: 2006-02-16 16:47:56
    Temat: Konkurs na stanowisko - czy mozna zaskarżyć?
    Od: JaromirD <r...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Brałem dzisiaj udział w konkursie na stanowisko (podinspektor - obsługa
    kancelaryjna) w Starostwie Powiatowym.
    W ogłoszeniu o naborze jako wymagania niezbędne podano:
    - spełnienie wymagań określonych w art. 3 ustawy o pracownikach
    samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
    - wykształcenie wyższe,
    - znajomość KPA,
    - znajomość podstawowych programów komputerowych.
    Tyle.

    Dzisiejszy test oprócz znajomości KPA obejmował również znajomość Prawa
    Budowlanego, wiadomości o powiecie, jego organach, budżecie (kto go ustala,
    do kiedy, czy powiat ma osobowość prawną, ilu radnych liczy rada powiatu),
    prawach i obowiązkach pracownika (skąd się biorą, jakie są podstawy
    zatrudnienia w Starostwie, ile dni urlopu im przysługuje, itp.). Na 63
    pytania KPA dotyczyło 30. Słowem, sprawdzano coś, o czym nie wspomniano w
    ogłoszeniu. Chciałbym zaskarżyć sposób przeprowadzenia tego naboru jako
    niezgodny z warunkami przedstawionymi w ogłoszeniu o naborze. W jakim
    trybie i do kogo powinienem złożyć skargę (oczywiście o ile mam do tego
    prawo)?

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o".