    From: "Darius Miles" <D...@s...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ---Koniec Świata---
    Date: Tue, 18 Nov 2003 10:08:47 +0100

    Wtam !!!!!!!!!!!

    Mam pewien niedosyt wiedzy na temat działalności Inspekcji Pracy.
    Otóż PIP nadesłał do mnie odpowiedź na moją skargę stwierdzając, iż
    inspektor przeprowadzając kontrolę w zakładzie , w którym pracowałem nie
    znalazł jakichkolwiek dokumentów potwierdzających świadczenie przeze mnie
    pracy w tymże zakładzie.
    I ów inspektor stwierdza, że nie może przedstawić mi wyników przeprowadzonej
    inspekcji z powodów jw. Chciałem zapytać czy to tylko subiekywne odczucie
    inspektora czy może jego niemoc podyktowana jest przepisem prawnym, którego
    nie podał w odpowiedzi na skargę. Dziwi mnie fakt, że co prawda w wyniku
    mojej skargi przeprowadzono kontrolę ale nie mogę poznać jej wyników.

    Chętnie poznam powód dla którego nie wolno mi poznać wyników kontroli, wszak
    nie jestem prawnikiem tylko pracownikiem (jak się okazuje nie do końca) ale
    mimo to jestem zainteresowany ustawą, rozporządzeniem, które traktóją o
    wspomnianym utajnianiu.

    Dziękuję
    Panie i Panowie