    From: "Szybki" <s...@v...internetdsl.tpnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Komornik - zajęcie samochodu.
    Date: Thu, 3 Mar 2005 17:15:52 +0100

    Witam.
    Komornik za dlug zajal mojemu bratu samochod o wartosci okolo 2000 zl.
    Zabral samochod do komisu i mial go sprzedac za 75% wartosci. Druga
    licytacja 50%. Samochodu nie sprzedal. Sad wydal orzeczenie o
    niesciagalnosci dlugu. Chac odebrac samochod pan w komisie powiedzial ze
    chcac go zabrac musze zaplacic za parkowanie (kazdy dzien 15 zl). Czy
    komornik ma prawo pobierac taka oplate? Dodam ze to nie parking ale komis
    samochodowy. Komornik powiedzial ze jak go nie sprzeda to moge zabrac
    samochod brata spowrotem. Jak to wyglada od strony prawnej. Gdzie mogę
    poczytac na ten temat. Doradzcie mi, prosze....

    --
    Pozdrawiam Tomasz K.
    s...@g...pl