  • Data: 2005-06-24 19:05:53
    Temat: Komornik w najmowanym mieszkaniu ?!?
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem najemca mieszkania wraz ze sprzetem agd. Rzecz w tym ze osoba od ktorej
    wynajmuje mieszkanie jest w nim zameldowana na stale (ja nie jestem nawet
    tymczasowo - oszczednosc dla tej osoby) i otrzymala na "moj" adres "awizo" od
    komornika sadowego.

    Moje pytanie brzmi czy komornik moze w obecnosci policji dokonac przymusowego
    otwarcia mieszkania? Czy przed taka czynnoscia robia jakies rozpoznanie
    srodowiskowe? Czy jesli juz wtargna do mieszkania to moga je zajac? Czy moga
    zajac rowniez sprzet AGD i najwazniejsze czy moga zajac moj sprzet tj. komputer
    i inne moje rzeczy??? Skoro jestem tylko najemca, mam tutaj swoje rzeczy itd...

    Prosze o wyjasnienie sprawy! Jak to dokladnie dziala?

    Z gory dziekuje

    Grzegorz Zieba