    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Komornik chce moj telewizor :(
    Date: 22 Feb 2006 16:35:33 +0100

    A wiec sprawa wyglada nastepujaco:
    Jestem wlascicielem mieszkania w ktorym zameldowany jestem ja i moja mama.
    Z racji tego ze bratu sie namieszalo troche w jego zyciu wyswiadczam mu
    przysluge i pozwalam mieszkac w moim mieszkaniu. Z racji tego ze ma on tam
    jakies sprawy na sumieniu sciga go komornik. Byl on niedawno (komornik) w moim
    domu pod moja nieobecnosc i stwierdzil ze zajmuje mi moj telewizor.
    Co ja mam teraz zrobic?? Brat nie jest zameldowany a mimo to jakis komornik
    sobie wchodzi i zgaduje sobie co jest brata zajmujac to. Czy to jest zgodne z
    prawem?? Na jakie artykuly sie mam teraz powolac. Czy musze takiego osobnika lub
    moja mama wpuszczac wogole do domu? Jakie papiery powinien mi pokazac jesli juz
    koniecznie musze go wpuscic?? Rownie dobrze brat moze sobie chodzic na kawe do
    poznanej dziewczyny po czym wlatuje chiena i stempluje jej telewizor w przypadku
    gdzie brat tam tylko czesto przebywa a nie jest zameldowany. Cos chyba jest nie
    tak w tym kraju. Co zrobic jesli komornik bedzie chcial jakis dokument, fakture
    swiadczacy ze TV jest moj ? Co bedzie jesli znajde dowod zakupu a nie bedzie na
    nim mojego imienia (na razie jeszcze przewalam graty aby to znalezc) bo nie
    pamietam jak kupowalem TV czy na fakture czy jakis kwit ?
    Prosze o porady bo nie chce sie rozstawac bez sensu moim TV.
    Pozdrowienia