  • 1. Data: 2008-05-01 12:01:08
    Temat: Kolejka do lekarza specjalisty?
    Od: "RK" <n...@o...pl>

    Witam
    Moja matka w styczniu zapisała się w kolejkę do lekarza specjalisty. Wizytę
    wyznaczono na 26 kwietnia. W wyznaczonym dniu pani doktor nie przyjechała.
    Następny termin w którym przyjmuje specjalista to 10 maja jednak matkę
    poinformowano, że na 10 maja jest już limit przyjęć wyczerpany a najbliższy
    wolny, na który mogą ją zapisać to koniec sierpnia czyli za 4 miesiące.
    Gdzie się odwołać, do kogo napisać skargę, na jakie przepisy się powołać?

    RK

  • 2. Data: 2008-05-01 13:01:47
    Temat: Re: Kolejka do lekarza specjalisty?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "RK" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie się odwołać,

    Po prostu isc do kierownika przychodni i nie dac sie splawic.

    HaNkA

  • 3. Data: 2008-05-01 18:33:54
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    Użytkownik "RK" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie się odwołać, do kogo napisać skargę, na jakie przepisy się powołać?

    Najpierw zapytaj się matki na kogo głosowała w wyborach.

    --
    andreas

  • 4. Data: 2008-05-02 08:04:36
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Najpierw zapytaj się matki na kogo głosowała w wyborach.

    jest to chyba jedna z najbardziej zaj....ch odpowiedzi jakie
    na grupach czytałem :-). Drukuje ja i wieszam nad biurkiem ;-).
    Autora proszę o nie odpowiadanie na mój post, ponieważ odpowiedzi
    i tak już nie zobaczę :-).

    Darek

  • 5. Data: 2008-05-03 07:22:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    andreas pisze:

    > Najpierw zapytaj się matki na kogo głosowała w wyborach.

    I co by człowiek nie odpowiedział - będzie jego wina ;->

  • 6. Data: 2008-05-03 13:45:39
    Od: "RK" <n...@o...pl>

    Użytkownik "andreas" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "RK" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Najpierw zapytaj się matki na kogo głosowała w wyborach.

    Na nikogo, jest chora, nie chodziła na wybory.

    RK

  • 7. Data: 2008-05-03 23:20:14
    Od: "veri veri" <z...@v...net>

    > Na nikogo, jest chora, nie chodziła na wybory.

    To niech ma pretensje do siebie, skoro nie glosowala :)

    I co by czlowiek nie odpowiedzial... (A Lawa)

    veri