  • 1. Data: 2008-05-01 07:42:32
    Temat: jak nadac klauzule wykonalnosci?
    Od: "..::TOMI::.." <a...@i...pl>

    Witam!
    4 lata temy zostałem oszukany na allegro. Sprawa została oddana do sądu.
    Otrzymałem wyrok, w którym widnieje, że sprawca ma obowiązek naprawy szkody.
    Wyrok nie ma klauzuli wykonalności. W jaki sposób ja nadac, aby oddac sprawe
    np. do komornika.
    Sąd, który wydał wyrok mieści sie 500km ode mnie.
    Wysłac poleconym ksero wyroku, czy oryginal, jakie oplaty mam dolaczyc?
    Jaki mam czas od wydania wyroku, aby ubiegac sie o zwrot pieniedzy, na ktore
    zostalem oszukany?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-05-01 16:33:17
    Temat: Re: jak nadac klauzule wykonalnosci?
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    ..::TOMI::.. pisze:
> [...]
    > Wysłac poleconym ksero wyroku, czy oryginal, jakie oplaty mam dolaczyc?
    > Jaki mam czas od wydania wyroku, aby ubiegac sie o zwrot pieniedzy, na
    Wysyłasz poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oryginał wyroku do
    tego sądu, który wydał wyrok.
    Klauzula nic nie kosztuje.
    Na egzekucję masz 10 lat od daty wyroku.

    Pozdrawiam
    Michał