  • Data: 2010-02-19 10:55:02
    Temat: Kłamstwo oświęcimskie, jaki paragraf
    Od: Thomas <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krótki artykuł o tym jak celowo zaniżono liczbę ofiar w obozie KL
    Auschwitz-Birkenau z 4mln do 1,5 mln . "Pomniejszanie ludobójstwa
    oświęcimskiego" : http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,4116. Nie chodzi
    nawet o wywołanie dyskusji co do liczby ofiar tego obozu.
    Prosta sprawa: w latach 90-tych był w Polsce profesor historii, który w
    swoich książkach jawnie negował istnienie holocaustu. Czyli podejrzewam,
    że istnieje wyraźny paragraf na tzw. "kłamstwa oświęcimskie". Jaki to
    konretnie paragraf ? Czy uczeń szkoły, w której nauczyciel twierdzi, że
    w tym obozie zginęło 1,5 mln ludzi może podać go do sądu z tytułu tego
    paragrafu ? Pytam tylko teoretycznie, no ale niestety za ideologiczne
    protytuowanie się ( nawet w szkołach) trzeba czasami też zapłacić.
    (Pozdrawiam moją zidiociałą blond - polonistkę, która na moje uwagi
    potrfiła tylko zrobić głupią minę i stwierdzić, że chodziło o skłócenie
    nas z zachodem).