  • 31. Data: 2010-06-25 10:48:45
    Temat: Re: Kłamliwe praktyki w reklamach Orange DO WSZYSTKICH
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 12:26:48 +0200, szerszen napisał(a):

    > myslisz ze kazdy piszacy na grupe wie jak zadzwonic za granice?

    W sensie jak zadzwonić czy "jakie są wszystkie prefiksy"?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 32. Data: 2010-06-25 11:52:44
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 25-06-2010 12:48, Olgierd pisze:

    > W sensie jak zadzwonić czy "jakie są wszystkie prefiksy"?

    Wystarczy wiedzieć że jest prefix i że Polska ma +48.

    Numer razem z kierunkowym (albo pełny numer komórkowy) ma 9 cyfr.
    Jak jest więcej to najpierw pomyśleć, potem kręcić.

    Czy to takie trudne? Przecież tego można nauczyć 6-latka.

    No ale teraz wysiłek umysyłowy jest niemodny, wszystko musi być
    intuicyjne i tak zrobione, żeby największy debil sobie krzywdy nie zrobił.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 33. Data: 2010-06-25 11:53:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:i020g5$4uf$...@n...onet.pl...

    > Zdziwiłbym się, gdyby było inaczej.

    no to bys sie zdziwil ;)

  • 34. Data: 2010-06-25 11:53:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup

    > W sensie jak zadzwonić czy "jakie są wszystkie prefiksy"?

    poniekad sie to ze soba laczy ;)

  • 35. Data: 2010-06-25 11:56:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 13:53:28 +0200, szerszen napisał(a):

    > poniekad sie to ze soba laczy

    Hmm ja znam tylko do USA/Kanady, Rosji, Czeskiej Republiki, Słowacji,
    RFN, UK... chyba Italii...

    Poza tym nie mam problemów z telefonowaniem ;-)

  • 36. Data: 2010-06-25 13:33:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup

    > Poza tym nie mam problemów z telefonowaniem ;-)

    ale nie wszyscy sa tacy jak ty i o to mi tylko chodzi

  • 37. Data: 2010-06-25 13:37:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Numer razem z kierunkowym (albo pełny numer komórkowy) ma 9 cyfr.
    > Jak jest więcej to najpierw pomyśleć, potem kręcić.

    widzisz, komorkowy ma 9, miejski od niedawna tez ma 9, ale sa chyba w polsce
    krotsze, informacyjne maja po 6, jeszcze inne po 4, alarmowe po 3 itd, wiec
    jesli ktos nie wie, to co mu za roznica jeszcze kolejne 4 cyfry, skoro mozna
    wykrecic 3 to mozna i 13

  • 38. Data: 2010-06-25 13:49:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 15:37:03 +0200, szerszen napisał(a):

> [...]
    > itd, wiec jesli ktos nie wie, to co mu za roznica jeszcze kolejne 4
    > cyfry, skoro mozna wykrecic 3 to mozna i 13

    No ale co to zmienia? ;-)

  • 39. Data: 2010-06-25 13:53:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 25-06-2010 15:37, szerszen pisze:

> [...]
    > itd, wiec jesli ktos nie wie, to co mu za roznica jeszcze kolejne 4
    > cyfry, skoro mozna wykrecic 3 to mozna i 13

    Cóż, na głupotę jeszcze nie wynaleziono lekarstwa.
    A jak jeszcze głupota idzie w parze z lenistwem, to właściwie należałoby
    delikwenta odstrzelić, zanim zrobi krzywdę komuś oprócz siebie.

    Jak czytam w jakie to "pułapki" ludzie wpadają i jacy to oszuści ich
    wykorzystują, to "eugenika" zaczyna brzmieć sympatycznie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 40. Data: 2010-06-25 19:19:28
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl>

    > To przeczytaj. To nie jest glupi pomysl, zeby czytac umowy przed ich
    > podpisaniem, naprawde.
    > Moze przy okazji sprzedales Centertelowi tez swoj samochod?

    Czytanie czytaniem, ale to zwykły podstęp jest. Taką umowę można podważyć.