  • 81. Data: 2014-01-23 10:00:09
    Temat: Re: Kierowcy mordercy
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 08:23, Nemo wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > Konkretna sprawa to incydent. Nie można zmieniać kodeksów pod wpływem
    > incydentu.

    a od jakiej cyfry incydentow mozna? jest jakis limit?

    > Tu nie trzeba nadprzyrodzonych zdolności, wystarczy logiczne myślenie.

    Czyli jednak prorok....

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 82. Data: 2014-01-23 10:46:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Jan 2014, Nemo wrote:

    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał
    >
    > Konkretna sprawa to incydent. Nie można zmieniać kodeksów pod wpływem
    > incydentu.

    Można, można.
    Niejeden incydent skończył się wojną i bardzo mocną zmianą prawa ;)
    (to czy "incydent" był pretekstem jest bez znaczenia, skoro właśnie
    o *literze* prawa mowa).

    Ale ja nie o tym.
    Zaprotestować chciałem wobec Was obu:

    > Sam widzisz do czego prowadzi pisanie prawa na kolanie,

    Zdecydowanie "akcja dopalacze" to nie tyle "pisanie prawa
    na kolanie", co usiłowanie stosowania litery prawa wbrew
    prawu.
    A co najmniej takie przedstawienie sprawy w mediach ("skutecznie
    wyłączymy dilerów dopalaczy, poślemy im kontrole US, ZUS, PIP,
    PIH i co tam jeszcze mamy").

    pzdr, Gotfryd

  • 83. Data: 2014-01-23 10:49:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Jan 2014, sqlwiel wrote:

    > Zauważ tylko, że to nie oni przyszli do społeczeństwa (na ogół to nie są
    > imigranci), a odwrotnie - to społeczeństwo (raczej: państwo) przyszło do nich
    > i narzuciło swoje (mafijne) zasady.

    Hm.
    Odbiór poglądu wyżej może zależeć od tego, czy mowa o wszelkich zakazach,
    czy o ucieczce z miejsca wypadku.

    pzdr, Gotfryd

  • 84. Data: 2014-01-23 11:19:57
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

> [...]
    > A co najmniej takie przedstawienie sprawy w mediach ("skutecznie
    > wyłączymy dilerów dopalaczy, poślemy im kontrole US, ZUS, PIP,

    Ostatnio temat powrocil w ustach jarkacza - maja sankcje zastosowac
    wobec publicznego domostwa z kobietami zlokalozowanego niepodal
    histroycznego gmachu z krwami :D

  • 85. Data: 2014-01-23 13:48:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Jan 2014, hikikomorisan wrote:

> [...]
    [...]
    > Ostatnio temat powrocil w ustach jarkacza - maja sankcje zastosowac wobec
    > publicznego domostwa z kobietami zlokalozowanego niepodal histroycznego
    > gmachu z krwami :D

    Obok w wątku "ubeckie metody" pisze też o tym mvoicem.
    To nie jest niestety śmieszne i dowodzi nieistnienia (faktycznego)
    art. bodaj 2 Konstytucji.
    Co gorsza, nie wzbudza publicznego zgorszenia.

    Dlatego protestowałem wobec mieszania "sprawy dopalaczy" ze sprawą
    zmieniania prawa "na kolanie", w tym drugim przypadku PRZYNAJMNIEJ
    strona formalna jest zachowana (a merytoryczna to inna sprawa :>)

    pzdr, Gotfryd

  • 86. Data: 2014-01-23 14:07:32
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

> [...]
    > art. bodaj 2 Konstytucji.
    > Co gorsza, nie wzbudza publicznego zgorszenia.

    Moje wzbudza

    > Dlatego protestowałem wobec mieszania "sprawy dopalaczy" ze sprawą
    > zmieniania prawa "na kolanie", w tym drugim przypadku PRZYNAJMNIEJ
    > strona formalna jest zachowana (a merytoryczna to inna sprawa :>)

    racja

  • 87. Data: 2014-01-23 15:25:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-22 22:42, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Hikikomori sugeruje ni mniej ni więcej, jak to, że również poważniejsze
    > niż np. jazda w stanie nietrzeźwym.
    > I wiesz co?
    > Wcale nie wygląda ta argumentacja nierozsądnie.

    Zgadza się, dopóki nie zaczął żadać za to czapy.

    Shrek

  • 88. Data: 2014-01-23 16:37:29
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 15:25, Shrek wrote:

    > Zgadza się, dopóki nie zaczął żadać za to czapy.

    Bo czapa jest "fuj" z zalozenia.

    Ale wiesz, jak dzialaja wszekie negocjacje?

    Jedni chca za towar tysiac, inny mowi, ze kupi za pincet, ostatecznie
    spotykaja sie w polowie drogi.

    Jakbym postulowal roczek wiecej to nic bym nie wynegocjowal.

  • 89. Data: 2014-01-23 17:38:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-23 16:37, hikikomorisan wrote:

    > Bo czapa jest "fuj" z zalozenia.

    To też, ale nie tylko o to chodzi (a już napewno nie w tej dyskusji).
    Chodzi o to, że czapa to więcej niż maksymalna kara obecnie. A to
    znaczy, że powyżej już nic nie zostaje na cięższe przestępstwa (a takie
    niewątpliwie istnieją).

    LOL - negocjujesz KK na usenecie;)

    Shrek.

  • 90. Data: 2014-01-23 19:00:02
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 17:38, Shrek wrote:

> [...]
    > Chodzi o to, że czapa to więcej niż maksymalna kara obecnie. A to
    > znaczy, że powyżej już nic nie zostaje na cięższe przestępstwa (a takie

    czas na review KK? :D

    > LOL - negocjujesz KK na usenecie;)

    gdzies trzeba zaczac ;D