  • 91. Data: 2014-01-23 19:01:42
    Temat: Re: Kierowcy mordercy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-23 19:00, hikikomorisan wrote:

    > czas na review KK? :D

    No dobra, to co proponujesz jako karę wyższą od kary śmieci? Dwa razy
    kogoś zabijesz? Najpierw cwiartka a jak przeżyje to czapa? Może
    rozrywanie koniami czy łamanie kołem?

    Shrek.

  • 92. Data: 2014-01-23 19:12:39
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 19:01, Shrek wrote:

    > No dobra, to co proponujesz jako karę wyższą od kary śmieci? Dwa razy
    > kogoś zabijesz? Najpierw cwiartka a jak przeżyje to czapa? Może
    > rozrywanie koniami czy łamanie kołem?

    A po co wyzsza?

    Przeskalowujemy czwiercwiecze w pierdlu na kare smierci.

    i posprzatane.

    najwyzsza zostaje najweyzsza.

    posrednie sie podnosza proporcjonalnie.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 93. Data: 2014-01-23 19:16:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-23 19:12, hikikomorisan wrote:

    > A po co wyzsza?

    Choćby po to, żeby jak już uciekasz to nie było opłacalne zabijać po
    kolei wszystkich świadków;)

  • 94. Data: 2014-01-23 19:33:56
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 19:16, Shrek wrote:

    > Choćby po to, żeby jak już uciekasz to nie było opłacalne zabijać po
    > kolei wszystkich świadków;)

    halo halo szafa do szreka ;D

    po przeskalowaniu za morderstwo czapa

    a za ucieczke po smiertelnym potraceniu np. pol czapy

    czyli wiecej niz za wypadek po pijaku a mniej niz czapa

    czemu ty taki radykal jestes, nie uznajesz wartosci posrednich?

    to ze ja pisze czapa to ty zamiast "mniej niz czapa" od razu "to za inne
    dwie czapy"

  • 95. Data: 2014-01-23 20:43:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-23 19:33, hikikomorisan wrote:

    > po przeskalowaniu za morderstwo czapa
    >
    > a za ucieczke po smiertelnym potraceniu np. pol czapy
    >
    > czyli wiecej niz za wypadek po pijaku a mniej niz czapa
    >

    > czemu ty taki radykal jestes, nie uznajesz wartosci posrednich?

    Ja. To ty upierałeś sięprzy czapie.

    Shrek.

  • 96. Data: 2014-01-23 21:16:42
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 20:43, Shrek wrote:

    > Ja. To ty upierałeś sięprzy czapie.

    Ja musze trzymac swoj poziom ;D

    A ty chcesz dwie czapy wprowadzic :p

  • 97. Data: 2014-01-23 22:22:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Jan 2014, Shrek wrote:

    > Zgadza się, dopóki nie zaczął żadać za to czapy.

    A. Zgoda.
    Hiki proszony jest o przeskalowanie oczekiwanej kary do stosownych
    czynów. Bo doczytałem Waszą dyskusję do końca i juz się ostatecznie
    pogubiłem :)

    pzdr, Gotfryd

  • 98. Data: 2014-01-23 22:32:17
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 22:22, Gotfryd Smolik news wrote:

    > A. Zgoda.
    > Hiki proszony jest o przeskalowanie oczekiwanej kary do stosownych
    > czynów. Bo doczytałem Waszą dyskusję do końca i juz się ostatecznie
    > pogubiłem :)

    Przeca przeskalowalem na wniosek Shreka....

    z najwyzszej obecnie kary zrobilem czape, czyli czapa /kara smierci/
    jest obecnie najwyzsza kara

    i dalej postuluje,

    by uciekajacych z miejsca wypadku w ktorym sa ofiary smiertelna karac
    jak za morderstwo

    najwyzsza ale nie jedyna mozliwa kara bedzie wtedy czapa

    znaczy kara smierci

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 99. Data: 2014-01-24 12:26:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Jan 2014, hikikomorisan wrote:

> [...]
    > morderstwo
    >
    > najwyzsza ale nie jedyna mozliwa kara bedzie wtedy czapa

    Argument już był: sprawcy, który uciekł, opłaca się wtedy zabić świadków.
    A to nie jest dobry pomysł (żeby się opłacało).

    pzdr, Gotfryd

  • 100. Data: 2014-01-24 12:40:22
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 24.01.2014 12:26, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Argument już był: sprawcy, który uciekł, opłaca się wtedy zabić świadków.
    > A to nie jest dobry pomysł (żeby się opłacało).

    dlatego napisalem

    "ale nie jedyna"