  • 111. Data: 2023-04-08 17:57:23
    Temat: Re: Karetka zatrzymana przez policję
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co to ma wspólnego z arogancją?

    Zasadniczo niewiele. Ale to rzeczniczka kulsonów niepytana zaczęła
    opisywać rzekomo wielkiej wagi przewinienie. Jej pytaj po co.

    > Skoro tak, to zatem była tam załoga Ruchu Drogowego. +50 punktów mocy i
    > zakładam, że skoro ocenili, ze należy ukarać, to prawie na epwno mieli
    > rację.

    Hmmm.... A k.o.mendant profesjonalnie dziurę wyjebał czy jak wyszło?
    Przestań już z tym profesjonalizmem policji się wygłupiać. Wszyscy
    wiedzą jak jest.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 112. Data: 2023-04-08 18:00:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale nie przeszkadza Ci to w twierdzeniu, ze ten człowiek tam na końcu
    > umierał?

    Skoro tak twierdziłem, to na pewno nie będzie dużym problemem jeśli cię
    poproszę o cytat?

    > Ale czy z tego powodu mogą ludziom po paznokciach na przejściu dla
    > pieszych jeździć?

    Na razie to zdanie rzeczniczki policji (czyli zawodowego kłamcy),
    poparte nieujawnionym filmem będącym w posiadaniu policji. Tłumacząc to
    na ludzki to nieprawdą jest jakoby kierowca karetki przejechał
    komukolwiek po paznokciach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 113. Data: 2023-04-08 18:03:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 17:57, Shrek pisze:
    > Zasadniczo niewiele. Ale to rzeczniczka kulsonów niepytana zaczęła
    > opisywać rzekomo wielkiej wagi przewinienie. Jej pytaj po co.

    Źle się dzieje w pastwie duńskim - znowu się z Tobą zgadzam. Po co? Nie
    w tym problem moim zdaniem.
    --
    Robert Tomasik

  • 114. Data: 2023-04-08 18:07:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 17:54, Shrek pisze:

    > Ok - sądzisz, że to był "firmowy"?

    Na podstawie mojego doświadczenia sadzę, że dyspozytor CPR by zadzwonił
    do Dyżurnego i poprosił o zwrócenie uwagi patrolowi, że "przegina". Z
    faktu, że nikt o tym nie wspomina wnoszę, ze nic takiego nie miało
    miejsca. Ale mogę się mylić, bo może on miał inny pomysł na życie.

    > Tak czy inaczej dałoby się sprawę załatwić, gdyby nie spina czynnika
    > ludzkiego.

    Tego jestem absolutnie pewien. Pytanie, kto za zdarzenie większą winę
    ponosi. To w końcu nie Policja poleciała do prasy napiętnując
    nieodpowiedzialnego kierowcę karetki jeżdżącego pieszym po palcach, a
    kierowca karetki twierdząc niemerytorycznie, że policjant był arogancki
    - bo wiadomo, ze ocenienie tego bedzie trudne.

    --
    Robert Tomasik

  • 115. Data: 2023-04-08 18:11:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 18:00, Shrek pisze:
> [...]
    > poparte nieujawnionym filmem będącym w posiadaniu policji. Tłumacząc to
    > na ludzki to nieprawdą jest jakoby kierowca karetki przejechał
    Ale przecież to nie ratownik twierdzi, ze tak nie zrobił, tylko Ty.
    Zastanowiłeś się nad absurdalnością tego, co piszesz? Przy czym ja nie
    twierdzę, że nie masz racji, bo po prostu nie wiem. Ale mam nieodparte
    wrażenie, ze Ty też nie.
    --
    Robert Tomasik

  • 116. Data: 2023-04-08 19:13:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > faktu, że nikt o tym nie wspomina wnoszę, ze nic takiego nie miało
    > miejsca. Ale mogę się mylić, bo może on miał inny pomysł na życie.

    Dobra - roboczo przyjmujemy, że nie wiemy czy to był _ten_dyspozytor.

> [...]
    > kierowca karetki twierdząc niemerytorycznie, że policjant był arogancki
    > - bo wiadomo, ze ocenienie tego bedzie trudne.

    I może i miałbyś trochę racji, gdyby nie to że niedorzeczniczka policji
    powółuje się na jakieś szczególnie drastyczne wykroczenie kierownika
    karetki, które się nagrało ale filmu nie ma. I wracamy do prawa nr 1 o
    policji - jeśli coś się miało nagrać i tego nie ma to znaczy że
    policjant kłamie. Koniec dowodu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 117. Data: 2023-04-08 19:15:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Źle się dzieje w pastwie duńskim - znowu się z Tobą zgadzam. Po co? Nie
    > w tym problem moim zdaniem.

    Zakładam że w tym. Kierownik rzeczywiście popełnił formalnie jakieś tam
    wykroczenie, ale jakby ten filmik wyciekł, to wyszłoby typowa policyjna
    "akcja" czyli przypierdalanie się na siłę - tym razem do karetki
    jadącego (bez bomb ale zawsze) do potrzebującego. Do tego dorzucamy
    kilka filmików z radiowowozami na przejściach i już stanowisko policji
    staje się nie do obrony...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 118. Data: 2023-04-08 19:21:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale przecież to nie ratownik twierdzi, ze tak nie zrobił, tylko Ty.

    Na razie to ty twierdziłeś że kierownik komuś przejechał po paznokciach
    a rzeczniczka była oburzona zawartością filmu którego nie pokazała.
    Czyli nic takiego nie miało miejsca:P

    > Zastanowiłeś się nad absurdalnością tego, co piszesz? Przy czym ja nie
    > twierdzę, że nie masz racji, bo po prostu nie wiem. Ale mam nieodparte
    > wrażenie, ze Ty też nie.

    To jest proste:

    1 - ty jesteś sasinem i jak coś twierdzisz "że mogło tak być", to jest
    na odwrót.

    2 - kulsonia rzeczniczka, a więc zapewne niebrzydka blondynka na etacie
    kłamcy twierdzi (nie pytana), że na filmie było jakieś drastyczne
    wykroczenie. Skoro tak twierdzi a jest kłamcą to znaczy że nie było.

    3 - jest film ale tajny - to znaczy że na tym filmie jest co innego niż
    osoba nr 2 mówi.

    Podsumowując - nic takiego nie miało miejsca.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 119. Data: 2023-04-08 19:23:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 19:13, Shrek pisze:

> [...]
    > karetki, które się nagrało ale filmu nie ma. I wracamy do prawa nr 1 o
    > policji - jeśli coś się miało nagrać i tego nie ma to znaczy że
    Ale kłamie w jakim zakresie? Bo ja uważam, że nie wolno być aroganckim
    niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z przestępcą,
    "wykroczeniowcem", czy niewinną osobą. Ten film dokładnie nic nie
    wniesie do sprawy, jeśli nikt nie neguje samego wykroczenia.
    --
    Robert Tomasik

  • 120. Data: 2023-04-08 19:25:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 19:15, Shrek pisze:
> [...]
    > jadącego (bez bomb ale zawsze) do potrzebującego. Do tego dorzucamy
    > kilka filmików z radiowowozami na przejściach i już stanowisko policji
    To, ze coś zrobił policjant nie legalizuje w żadnym stopniu takiego
    zachowania. Policji też nie wolno jeździć po palcach pieszym. I nawet
    100 filmików nic tu nie zmieni.
    --
    Robert Tomasik