  • 91. Data: 2004-10-05 13:40:18
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > no to mozna to nazwac jak ? oplata manipulacyjna :P hehehe

    Tak jak jest to nazwane w przepisach - opłata dodatkowa za przejazd bez
    ważnego biletu.

    > na moim bilecie jest miejsce na pesel :)

    paranoja

    > oczywiscie nie mam wpisanego bo po
    > co ale sam fakt ze jest :)

    No to bilet jest niewazny (pomimo tego, ze to paranoja).

    pdr
    Olo

  • 92. Data: 2004-10-05 16:07:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > wpisac
    >
    > I zapewne by zrobił, ale wówczas to odpowiednio więcej kosztuje.

    wez idz stad, On nie napisal ze chce zmienienia trasy jazy, mowi prosze
    wezwac policje do zajezdni i koniec, albo wysiada bo nie masz prawa go
    przeztrzymac, a jezeli Ty z wlasnej wpli zmienisz trase sam bediesz
    placic, i prawdopodobnie
    sadzac po twoim wygladzie (mocny tylko w gebie) za taki kozacenie jeszce
    po pysku bys dostal.

    P.

  • 93. Data: 2004-10-05 17:11:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w

    > zmienienia trasy jazy, mowi prosze
    >bo nie masz prawa go przeztrzymac
    > Ty z wlasnej wpli zmienisz trase sam bediesz
    > za taki kozacenie jeszce

    Idź scylu i nie kozac;))))))))

    Leszek

  • 94. Data: 2004-10-05 18:03:08
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Idź scylu i nie kozac;))))))))

    Hmmm wydawalo mi sie ze nie jestes tu nowy i wiesz co to za truchło...a moze
    nie rozpoznales? Toz to stary dobry troll i menel Rokicki, tylko w nowym
    przebraniu dzieki ktoremu powylazil co poniektórym (w tym i mnie) z KF'a
    :-))
    Nie masz co dyskutowac bo i tak jego lex dresiarum będzie "górą".

    pdr
    Olo

  • 95. Data: 2004-10-05 18:09:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Idź scylu i nie kozac;))))))))

    ja nie kozace(?), ja znam swoje prawa :)

    kozaczy tutaj Olo, a widziales jak Olo wyglada prawda? :) (wzrcucal foto)
    Sorry za okreslenie
    ale na .. bardzo delikatnego... wiec nie wiem jak innych ale mnie by nie
    przetrzymal.
    A zmiana trasy jezeli by byla to z jego decyzji i na pewno ja bym wtedy
    nie placil.

    P.

  • 96. Data: 2004-10-05 18:52:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Hmmm wydawalo mi sie ze nie jestes tu nowy i wiesz co to za truchło...a
    moze
    > nie rozpoznales? Toz to stary dobry troll i menel Rokicki,

    Pora chyba bys wurzucil 90 % tej grupy z KF'a i przeczytal co o Tobie
    mowia
    kiedy pada watek zwiazany z kanarami :-)

    tylko w nowym
    > przebraniu dzieki ktoremu powylazil co poniektórym (w tym i mnie) z KF'a

    wydaje mi sie ze tylko tobie wyszedlem, zreszta nie ma sie co dziwic tylko
    kanar moze
    moze byc tak glupi by w ten sposob wkladac do KF'a

    > :-))
    > Nie masz co dyskutowac bo i tak jego lex dresiarum będzie "górą".

    na pewno nad takim cwelem jak Ty.

    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z

  • 97. Data: 2004-10-05 20:57:56
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > on nie ma prawa Cie zatrzymac (uniemozliwic wyjsc z "autobusu") a po
    > wyjsciu uprawnienia sie koncza.
    >
    > P.

    no to jak ma to zrobic :) ?

    --
    fi5h

  • 98. Data: 2004-10-05 21:02:34
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    > wpisac
    >
    > I zapewne by zrobił, ale wówczas to odpowiednio więcej kosztuje.

    a dlaczego wiecej ? :) przeciez ja postepuje zgodnie z prawem i zadam tego
    by legitymowala mnie odpowiednio do tego przeznaczona komorka prawna a nie
    byle chloptas w dresie :)

    Dzisiaj bylem swiadkiem jak znowu podczas kontroli dziewczyna ktora
    wysiadala na przystanku (drzwi twarte ona normalnie przemieszcza sie po
    schodkach) byla prawie jedna noga na chodniku zostala wszarpnieta za rekaw
    do srodka przez jednego glosno spiewajacego osilka. Czy to jest uprawnienie
    na jakie pozwala sie kontrolerowi ? Nie dosc ze bylo to niezgodne z prawem
    to jeszcze wygladalo zenujaco bo jak wielki facet szarpie mala dziewczyne to
    wyglada to bynajmniej niesmacznie.
    Niech sie ciesza ze wpierdziel nie dostali bo bylo ich tylko 2 , a z
    przedzialem pelnym chlopakow z druzyny mozna by im spokojnie wmlucic (rugby
    :)
    na szczescie wyznajemy zasade ze byle gowna sie nie tyka bo mozna sie
    pobrudzic, jednak na zwrocona uwage nawet nie zareagowali choc smiac to sie
    nie smiali specjalnie :)

    --
    fi5h

  • 99. Data: 2004-10-05 21:06:33
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    > paranoja

    > No to bilet jest niewazny (pomimo tego, ze to paranoja).

    ale bilecik wypisala mi pani w ZKM :P i peselu nie wpisala :P

    Dzisiaj znowu mnie kontrolowali i pokazalem bilecik za WRZESIEN ktory nawet
    nie mial numeru wpisanego a mily pan kanarek na to "dziekuje" to ja mu mowie
    jako porzadny obywatel ze zle pokazalem z drugiej strony wsadzilem wazna
    naklejke na ten miesiac a on na to "spoko, wiem o co chodzi, dzieki"

    Moj kupel pokazuje legitymacje bo pracuje w ochronie i na nia jezdzi sobie
    :) wiec cos tu jest nie tak :)

    --
    fi5h

  • 100. Data: 2004-10-06 04:01:04
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 5 paź o godzinie 20:03, na pl.soc.prawo, Olo Kwasniak napisał(a):

    > .....a moze nie rozpoznales? Toz to stary dobry troll i menel Rokicki, tylko
    > w nowym przebraniu dzieki ktoremu powylazil co poniektórym (w tym i mnie) z KF'a

    najwidoczniej Twój zasób wiedzy nt stosowania filtrów, RegEx`pów jest Ci
    zupełnie obcy, skoro nie potrafisz ich skonfigurować.
    Wystarczy tylko zerknąć do nagłówka .... ;))) i wybrać odpowiedni parametr
    do założenia filtru - trudne? - hahah zapewne trudniejsze niż sprawdzania
    biletów ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423