  • 111. Data: 2004-10-06 11:13:27
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > no to sie klika przycisk przy drzwiach i wysiada(geniusz Olo nie
    pomyslal)
    > , nie ma prawa przetrzymac w taki czy inny sposob.

    chyba ze jest siwadkiem popelnienia przestpestwa, a brak adresu na bilecie
    nie jest przestepstwem
    nawet jazda bez biletu, bylo o tym hoho kilkaset razy chyba na tejk
    grupie.

    P.

  • 112. Data: 2004-10-06 12:48:54
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > ja nie musze uzywac :) ale ciezko bez uzycia rak zatrzymac by mnie bylo

    Wątpię....co więcej wcale ten kontroler nie musiałby mieć wymiarów 2x2.

    > o tym samym pomyslalem, ale to byl tramwaj i tu raczej wiekszych postojow
    > zrobic sie nie da, choc byly to pierwsze drzwi od motorniczego.

    No tak, w tramwajach istotnie sytuacja jest bardziej skomplikowana (co nie
    znaczy że beznadziejna).

    pdr
    Olo

  • 113. Data: 2004-10-06 14:19:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > nie pierdol tylko zacytuj konkretne przepisy, i pamietaj o podpunktach

    Idź już stąd chamski śmieciu.

  • 114. Data: 2004-10-06 14:28:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Idź już stąd chamski śmieciu.

    no prosze i kto to mowi...

    Jak zamierzasz uzywac wyrazow typu "smiec" to prosze imiennie.

    P.

  • 115. Data: 2004-10-06 15:29:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Jak zamierzasz uzywac wyrazow typu "smiec" to prosze imiennie.

    Idź już sobie chamski, niewychowany i tępy Przemysławie R.
    Może być?

    Leszek

  • 116. Data: 2004-10-06 15:52:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    -- >
    > Idź już sobie chamski, niewychowany i tępy Przemysławie R.
    > Może być?

    nie, zjadles jedno slowo (bardzo istotne) a jedno ( w nazwisku) obciales).

    P.

  • 117. Data: 2004-10-07 14:39:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > -- >
    >>

    > nie, zjadles jedno slowo (bardzo istotne) a jedno ( w nazwisku) obciales).

    Ale społeczność sieciowa i tak wie kim jesteś.
    Żeby powiedzieć komuś delikatnie, że jest zakompleksionym fiutem, niedługo
    będzie się mówiło " ty Przemysławie R." ;)
    EOT

    Leszek

  • 118. Data: 2004-10-07 15:04:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale społeczność sieciowa i tak wie kim jesteś.
    > Żeby powiedzieć komuś delikatnie, że jest zakompleksionym fiutem,
    niedługo

    widze ze czytujac usenet uczysz sie nowych slow

    > będzie się mówiło " ty Przemysławie R." ;)
    > EOT

    ~
    a szkoda ze eot, bo od stycznia zamierzam latac do sadu, takie to tanie a
    jaka satysfakcja :)

    P.