  • Data: 2002-12-19 09:13:01
    Temat: Kablowka...
    Od: emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl (Daniel Roziecki) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam prosbe, wlasnie rozmawialem przez telefon z BOKiem jednej z Poznanskich
    telewizji kablowych i troszke sie wkurzylem. Od 1 stycznia przenosze dzialalnosc
    gospodarcza do nowy wynajetego mieszkania. W mieszkaniu tym jest gniazdko telewizji
    kablowej (JEST SYGNAL!!! kablowki).
    Interesuje mnie to ze wzgledu na mozliwosc podlaczenia sie do internetu wlasnie
    przez ta kablowke. Mam podpisana umowe na najem mieszkania na cele biurowe, co w
    zupelnosci wystarcza do zarejestrowania dzialalnosci gospodarczej, ale okazuje sie,
    ze NIE wystarcza do podpisania umowy z TVK... Czy ktos moze mnie oswiecic dlaczego?
    TVK wymaga ode mnie upowaznienia od wlasciciela mieszkania, badz podpisu samego
    wlasciciela na umowie z nimi.
    Gdzie tu sens i logika? Jeszcze moglbym to zrozumiec, gdyby mieszkanie nie bylo
    okablowane, ale jest... To JA chce podpisac umowe z TVK.
    Czy ktos moze mi to wytlumaczyc, ewentualnie powiedziec, co moge zrobic (poza
    poproszeniem wlasciciela mieszkania - swoja droga mieszkajacego daleko poza
    Poznaniem - o stosowne upowaznienie, co jest wg. mnie przegieciem)?.

    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emskeys.emssik.net.pl <- fajny toolsik :)