  • Data: 2002-12-19 23:22:29
    Temat: Re: Kablowka...
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 19 Dec 2002 21:09:20 +0000 (UTC),Daniel Roziecki
    <emssik@trex.[nie]wsi.[lubie]edu.[spamu]pl>,Daniel Roziecki
    <X...@1...0.0.1> napisał/a:

    > Poza tym ja nie zawieram umowy zwiazanej z lokalem, tylko chce podpisac
    > umowe z TVK na swiadczenie mi uslugi "dostarczania sygnalu
    > telewizyjnego"... Jak juz wspominalem wczesniej, nie jest to zwiazane z
    > zadnymi pracami dodatkowymi, poniewaz takowe sa wykonane, mieszkanie JEST
    > podlaczone do TVK, a w gniazdku jest nawet sygnal TVK.

    Jeżeli masz sygnał,który Ci zapewnił wynajmujący to mieszkanie,to o co
    Ci chodzi?
    Właściciel ma umowę na kablówkę i płaci za to,a Ty płacisz właścicielowi
    za mieszkanie tyle,na ile się umówiliście/spisaliście umowę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaja