    From: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Juz mnie oczy bola od archiwum - DOMENY INTERNETOWE
    Date: Tue, 16 Aug 2005 17:25:16 +0200

    Za pomoc z gory dziekuje :

    Jest sobie firma "XXXX" ktora posiada zastrzezone znaki towarowe :

    Klasyfikacja nicejska "09 " i "016" - rodzaj znaku slowny

    Klasa 511
    Wykaz towarow :

    urządzenia i przyrządy fotograficzne, w tym: aparaty fotograficzne i
    obiektywy oraz akcesoria do nich; filtry, pryzmaty; urządzenia i przyrządy
    optyczne, w tym: lunety, lornetki, urządzenia do automatycznego nastawiania
    ostrości stosowane w mikroskopach, stereoskopy, pryzmaty, soczewki,
    reflektory, szkła powiększające; statywy trójnożne oraz inne przyrządy
    podpierające; elektryczne urządzenia i przyrządy telekomunikacyjne, w tym:
    urządzenia do kontroli częstotliwości sygnału wizyjnego, procesory filmów
    video, urządzenia do montażu filmowego stosowane przy przetwarzaniu filmów
    video, filtry stosowane przy przetwarzaniu filmów video, akcesoria do
    przetwarzania filmów video, obiektywy do kamer video; urządzenia i przyrządy
    elektroniczne oraz części do nich, oprogramowanie komputerowe, w tym układy
    elektroniczne, dyski i taśmy magnetyczne z programami komputerowymi;

    (510) aparaty i przyrządy naukowe, nawigacyjne, geodezyjne, elektryczne,
    fotograficzne, kinematograficzne, optyczne, do ważenia i pomiarowe,
    sygnalizacyjne, kontrolne, ratownicze i do nauczania, aparaty dla
    rejestracji przekazu, odtwarzania dźwięków, obrazów, kasy rejestrujące,
    maszyny liczące i wyposażenie dla przetwarzania informacji, gaśnice; papier,
    karton, wyroby z tych materiałów, druki, dzienniki, czasopisma, książki;
    artykuły introligatorskie, programy dla maszyn cyfrowych, fotografie,
    papeteria, materiały klejące dla papieterii i gospodarstw domowych, sprzęt
    dla artystów, pędzle; maszyny do pisania i artykuły biurowe /z wyjątkiem
    mebli/; tworzywa sztuczne do pakowania; karty do gry; czcionki drukarskie,
    klisze drukarskie;

    I zarejstrowalem sobie domene ( NASK ) bez problemow , postawilem serwis
    informacyjny ( zwiazany ze sprzetem optycznym )

    Wiem ze to zle , ale serwis w kazdej chwili moge zamienic ( na jakis
    zupelnie nie zwiazany z zastrzezonymi slowami )

    Nawet moge isc dalej , i postawic serwis zwiazany z odzieza robocza na
    ktorej nadrukuje sobie ich nazwe ( brak takiego zastrzezenia w UPRP ) a co
    mi tam :))

    Dzisiaj dostalem informacje z centrali firmy :

    Ze wzgledu na rozmowy z partnerami handlowymi w PL jako wlasciciel marki
    pragniemy uzywac tej domeny w Polsce . Dodatkowo napisano ze w tej chwili ta
    domena nie powinna byc uzywana ( tego nie rozumiem ale niech im bedzie )

    Napisali ze domena zostanie przejeta , i ze prosza mnie o potwierdzenie
    przeniesienia tej domeny .

    Mam czas mi sie nie spieszy , moge tam postawic chat :))

    Strona w tej chwili dziala jako serwis wylacznie informacyjny ( tematyke
    zmieniam wlasnie w tej chwili poniewaz jest zapisana w UPRP i tutaj nie chce
    kombinowac )

    Czy jezeli tematyka serwisu nie bedzie miala nic wspolnego z "branza" to
    grozi mi jakies postepowanie administracyjne zwiazane z sama nazwa domeny .

    Jest to duza korporacja ( nie tak duza jak MS ) , ale jestem im takze
    wystawic prawnika .

    Pytanie kieruje tutaj poniewaz moj kolega nie zajmuje sie prawem patentowym
    , a moze ktorys z grupowiczy bedzie potrafil chociaz w czesci cos na ten
    temat powiedziec .

    Dzieki i pozdrawiam Jacek