  • Data: 2005-08-16 16:39:45
    Temat: Re: Juz mnie oczy bola od archiwum - DOMENY INTERNETOWE
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości >

    Postępowanie i owszem mogą jakieś rozpocząć, ale nic nie wskórają (chyba że
    > udowodnią Ci działanie noszące znamiona nieuczciwej konkurencji - może
    > opierając się o www.archive.org, jeśli wcześniej coś 'konkurencyjnego' tam
    > umieszczałeś?).

    W obecnym wygladzie , serwis przedstawia tylko i wylacznie produkty tego
    koncernu ( paranoja )
    Nie ma tych informacji w jezyku polskim nigdzie na stronach PL . W serwisie
    nie sa publikowane zadne mniej lub bardziej tendencyjne informacje o
    produktach . Dalej serwis nie prowadzi dzialalnosci handlowej ( brak oferty
    na www )
    Wszelkie znaki sa zastrzezone "R" wystepuje opis ze zostaly wykorzystane
    tylko w celach informacyjnych .

    Pytam sie tylko dlatego ze jezeli chca isc na "wydre" i nie maja jakis
    srodkow prawnych zeby mnie "skasowac" na starcie to pojde z nimi na wydre
    ( sportowo )

    Jacek