  • 11. Data: 2012-09-20 18:58:08
    Temat: Re: Jeszcze jeden współwłaściciel pojazdu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > Nie, nie przekracza.

    nie bede sie sprzeczal.

  • 12. Data: 2012-09-22 00:15:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Sep 2012, spp wrote:

    > Nie, nie przekracza.

    U miliardera nie przekracza, co racja to racja. Składam gratulacje ;)
    Również w przypadku samochodu o wartości rynkowej niższej niż
    mój Wagant ;), w przypadku większości mieszkańców Polski, nie
    będzie przekraczać. Bez gratulacji ;)
    Ale taki typowy samochód "zbieraliśmy na niego dwa lata" to
    zupełnie inna sprawa.
    Kryterium jest "zwyczajność" operacji - na ile taka transakcja nie
    stanowi o wpływie na *cały* majątek współwłaścicieli.

    Streszczenie jest tu:
    http://www.serwisprawa.pl/porady_prawne,28,91,czynno
    sc-zwyklego-zarzadu
    +++
    Chodzi tu o sytuacje gdy w małżeństwie posiadajšcym wysoki status
    majštkowy, wartoœć umowy sprzedaży pojazdu jest w stosunku do dochodów
    i majštku małżonków na tyle niska, że traktuje się to jako normalny
    zarzšd majštkiem wspólnym (prawie jak np. kupno żelazka itp.).
    ---

    pzdr, Gotfryd